00 DSpace/Manakin Repository

Проєктна робота на заняттях французької мови у вищій школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Несін, Юрій
dc.date.accessioned 2024-03-27T15:16:14Z
dc.date.available 2024-03-27T15:16:14Z
dc.date.issued 2024-03
dc.identifier.citation Несін Ю. М. Проєктна робота на заняттях французької мови у вищій школі. / Ю. М. Несін // Інноваційна педагогіка: науковий журнал Причорноморського науково-дослідного інституту економіки та інновацій. – Одеса, 2024. Вип. 67. Том 2. – С. 122 – 125. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9243
dc.description.abstract У статті проаналізовано можливості використання методу проєктів у самостійній роботі здобувачів вищої освіти з оволодіння франкомовною комунікативною компетенцією, охарактеризовано зміст діяльності здобувача і викладача на різних етапах виконання проєкту відповідно до рівня самостійності; також запропоновано модель педагогічної взаємодії між викладачами і здобувачами, етапи вибору ефективних засобів з метою оволодіння французькою мовою. Спираючись на досвід франкомовних та українських науковців, автор намагається показати користь від практичного застосування методу проєктів під час занять з французької мови в системі викладач вищого навчального закладу – здобувачі вищої освіти. Автор стверджує пріоритетність методу проєктів в французькій мові. Використання цього методу може надати подальший поштовх для організації самостійної роботи здобувачів вищої освіти. Завдяки цьому методу цілком можливо вдосконалювати рівень володіння мовною, мовленнєвою, соціокультурною та загальнонавчальною (стратегічною) компетенцією. Досвід роботи у вищих навчальних закладах дозволяє автору зазначити, що пріоритетним підходом є демонстрація (візуалізація) навчального матеріалу. Здобувачі вищої освіти у процесі навчання набувають дослідницький досвід, всебічно використовуючи метод проєктів вони реалізують власний інтерес до предмету вивчення. Актуалізація навчально-пізнавальної діяльності призводить до конкретних практичних дій, розширяє коло знань про предмет дослідження. Крім того, це створює умови для розвитку особистості та самореалізації. Метод проєктів надихає на творче, критичне мислення, формує вміння взаємодіяти в колективі, а це, в свою чергу, призводить до соціалізації особистості. Автор вважає, що метод проєктів у самостійній роботі здобувачів вищої освіти цілком здатен забезпечити підвищення рівня мотивації до подальшого вивчення французької мови, яка є однією із світових мов. ru
dc.publisher Херсон, ДВНЗ «ХДАЕУ», РВВ ru
dc.subject метод проєктів ru
dc.subject викладачі ru
dc.subject здобувачі вищої освіти ru
dc.subject франкомовна комунікативна компетенція ru
dc.subject самостійна робота ru
dc.title Проєктна робота на заняттях французької мови у вищій школі ru
dc.title.alternative Project Work at the Sessions of French Language in Higher School ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу