dc.contributor.author |
Nikitenko, Kateryna |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-15T22:33:38Z |
|
dc.date.available |
2024-03-15T22:33:38Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
туристичний бізнес, кластер, управління, підприємство, принципи. |
ru |
dc.identifier.issn |
https://doi.org/10.32782/2708-0366/2023.18.14 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9227 |
|
dc.description.abstract |
У статті проаналізовано теоретичні засади формування туристичних кластерів та особливості управління підприємствами туристичного бізнесу в умовах кластеризації. Розглянуто поняття туристичного кластеру, його складові, моделі взаємодії учасників. Визначено переваги об’єднання туристичних компаній у кластери. Проаналізовано жит-тєвий цикл туристичного кластеру та фактори, що впливають на результативність функціонування. Обґрунтовано актуальність розробки принципів та методів управління туристичними підприємствами в умовах кластерної інтеграції з метою підвищення їх конкурентоспроможності. Запропоновано концептуальну модель формування системи управління туристичним кластером на засадах сталого розвитку та підвищення конку-рентоспроможності туристичних компаній-учасниць |
ru |
dc.publisher |
Таврійський науковий вісник. |
ru |
dc.relation.ispartofseries |
18; |
|
dc.subject |
DETERMINING THE PRECONDITIONS FOR MANAGING TOURIST BUSINESS ENTERPRISES BASED ON CLUSTERIZATION PRINCIPLES |
ru |
dc.title |
ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕДУМОВ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ НА ПРИНЦИПАХ КЛАСТЕРИЗАЦІЇ |
ru |
dc.title.alternative |
туристичний бізнес, кластер, управління, підприємство, принципи. |
ru |