00 DSpace/Manakin Repository

ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕДУМОВ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ НА ПРИНЦИПАХ КЛАСТЕРИЗАЦІЇ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Nikitenko, Kateryna
dc.date.accessioned 2024-03-15T22:33:38Z
dc.date.available 2024-03-15T22:33:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation туристичний бізнес, кластер, управління, підприємство, принципи. ru
dc.identifier.issn https://doi.org/10.32782/2708-0366/2023.18.14
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9227
dc.description.abstract У статті проаналізовано теоретичні засади формування туристичних кластерів та особливості управління підприємствами туристичного бізнесу в умовах кластеризації. Розглянуто поняття туристичного кластеру, його складові, моделі взаємодії учасників. Визначено переваги об’єднання туристичних компаній у кластери. Проаналізовано жит-тєвий цикл туристичного кластеру та фактори, що впливають на результативність функціонування. Обґрунтовано актуальність розробки принципів та методів управління туристичними підприємствами в умовах кластерної інтеграції з метою підвищення їх конкурентоспроможності. Запропоновано концептуальну модель формування системи управління туристичним кластером на засадах сталого розвитку та підвищення конку-рентоспроможності туристичних компаній-учасниць ru
dc.publisher Таврійський науковий вісник. ru
dc.relation.ispartofseries 18;
dc.subject DETERMINING THE PRECONDITIONS FOR MANAGING TOURIST BUSINESS ENTERPRISES BASED ON CLUSTERIZATION PRINCIPLES ru
dc.title ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕДУМОВ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ ТУРИСТИЧНОГО БІЗНЕСУ НА ПРИНЦИПАХ КЛАСТЕРИЗАЦІЇ ru
dc.title.alternative туристичний бізнес, кластер, управління, підприємство, принципи. ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу