dc.contributor.author |
Nikitenko, Kateryna |
|
dc.date.accessioned |
2024-03-15T22:07:18Z |
|
dc.date.available |
2024-03-15T22:07:18Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
глобалізація, міжнародна конкурентоспроможність, туристичні під-приємства, вплив, соціальні мережі, євроінтеграція, еколого-економічний механізм, ме-неджмент, кризостійкість, балансований розвиток, рекреаційний туризм |
ru |
dc.identifier.issn |
УДК 338.48:339.138.1 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/9223 |
|
dc.description.abstract |
Стаття присвячена вивченню впливу глобалізації на міжнародну конкурентоспро-можність туристичних підприємств. Вона розглядає ключові аспекти глобалізаційних процесів в туристичній галузі та їх вплив на конкурентоспроможність підприємств. До-сліджуються різні аспекти, такі як зміни в технологіях, транспортній інфраструкту-рі, міжнародній бізнес-активності та механізмах управління туризмом. Автор статті аналізує останні дослідження та публікації з даної теми, включаючи роботи, що дослід-жують використання соціальних мереж, еколого-економічного механізму розвитку, ме-тодів менеджменту та кризостійкості туристичного бізнесу. Результати досліджень допомагають зрозуміти взаємозв'язок між глобалізацією та конкурентоспроможністю туристичних підприємств і розробити стратегії для їх успішного функціонування в умо-вах глобального ринку. Стаття є цінним джерелом інформації для дослідників, фахівців у галузі туризму та управління підприємствами, які цікавляться впливом глобалізації на конкурентоспроможність туристичного сектору та шукають нові підходи до досягнення успіху у цій галузі. |
ru |
dc.publisher |
«Таврiйський науковий вiсник. Серiя: Eкoноміка». |
ru |
dc.relation.ispartofseries |
16;2023 |
|
dc.subject |
ВПЛИВ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ НА МІЖНАРОДНУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ |
ru |
dc.title |
ВПЛИВ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ НА МІЖНАРОДНУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ |
ru |
dc.title.alternative |
глобалізація, міжнародна конкурентоспроможність, туристичні під-приємства, вплив, соціальні мережі, євроінтеграція, еколого-економічний механізм, ме-неджмент, кризостійкість, балансований розвиток, рекреаційний туризм |
ru |