Репозиторий Dspace

ВПЛИВ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ НА МІЖНАРОДНУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Nikitenko, Kateryna
dc.date.accessioned 2024-03-15T22:07:18Z
dc.date.available 2024-03-15T22:07:18Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation глобалізація, міжнародна конкурентоспроможність, туристичні під-приємства, вплив, соціальні мережі, євроінтеграція, еколого-економічний механізм, ме-неджмент, кризостійкість, балансований розвиток, рекреаційний туризм ru
dc.identifier.issn УДК 338.48:339.138.1
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/9223
dc.description.abstract Стаття присвячена вивченню впливу глобалізації на міжнародну конкурентоспро-можність туристичних підприємств. Вона розглядає ключові аспекти глобалізаційних процесів в туристичній галузі та їх вплив на конкурентоспроможність підприємств. До-сліджуються різні аспекти, такі як зміни в технологіях, транспортній інфраструкту-рі, міжнародній бізнес-активності та механізмах управління туризмом. Автор статті аналізує останні дослідження та публікації з даної теми, включаючи роботи, що дослід-жують використання соціальних мереж, еколого-економічного механізму розвитку, ме-тодів менеджменту та кризостійкості туристичного бізнесу. Результати досліджень допомагають зрозуміти взаємозв'язок між глобалізацією та конкурентоспроможністю туристичних підприємств і розробити стратегії для їх успішного функціонування в умо-вах глобального ринку. Стаття є цінним джерелом інформації для дослідників, фахівців у галузі туризму та управління підприємствами, які цікавляться впливом глобалізації на конкурентоспроможність туристичного сектору та шукають нові підходи до досягнення успіху у цій галузі. ru
dc.publisher «Таврiйський науковий вiсник. Серiя: Eкoноміка». ru
dc.relation.ispartofseries 16;2023
dc.subject ВПЛИВ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ НА МІЖНАРОДНУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ ru
dc.title ВПЛИВ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ НА МІЖНАРОДНУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ ru
dc.title.alternative глобалізація, міжнародна конкурентоспроможність, туристичні під-приємства, вплив, соціальні мережі, євроінтеграція, еколого-економічний механізм, ме-неджмент, кризостійкість, балансований розвиток, рекреаційний туризм ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись