Репозиторий Dspace

Цифрова трансформація туристичного бізнесу. як вибудовувати успішні маркетингові стратегії у новітніх умовах.

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Катуніна, Ілона
dc.contributor.author Боліла, Світлана
dc.date.accessioned 2024-01-17T11:08:42Z
dc.date.available 2024-01-17T11:08:42Z
dc.date.issued 2023-12-14
dc.identifier.citation Катуніна І., Боліла С . Цифрова трансформація туристичного бізнесу. як вибудовувати успішні маркетингові стратегії у новітніх умовах. B2B Marketing: зб. наук. праць XVII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 14 грудня, 2023. К: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023 352 с./С.125-126. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8877
dc.language.iso other ru
dc.publisher ФММ КПІ ім. Ігоря Сікорського ru
dc.title Цифрова трансформація туристичного бізнесу. як вибудовувати успішні маркетингові стратегії у новітніх умовах. ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись