DSpace Repository

Маркетинговий менеджмент як інструмент аналітичного забезпечення прийняття управлінських рішень підприємства в сфері агробізнесу

Show simple item record

dc.contributor.author Собко, Альона
dc.contributor.author Боліла, Світлана
dc.date.accessioned 2024-01-14T15:44:33Z
dc.date.available 2024-01-14T15:44:33Z
dc.date.issued 2023-11-10
dc.identifier.citation Боліла С.Ю. , Собко А.В. Маркетинговий менеджмент як інструмент аналітичного забезпечення прийняття управлінських рішень підприємства в сфері агробізнесу. Інновації у маркетингу та менеджменті: погляд молоді: тези доп. І Всеукр. наук.-практ. конф., (10 листопада 2023 р.,м. Хмельницький). Хмельницький : ХКТЕІ, 2023.160 с./С.117-119. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8854
dc.language.iso other ru
dc.publisher Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут (ХКТЕІ) ru
dc.title Маркетинговий менеджмент як інструмент аналітичного забезпечення прийняття управлінських рішень підприємства в сфері агробізнесу ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account