Репозиторий Dspace

Marketing Communications in the Logistics System of Information and Innovation Technologies of the Consumer Market

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Konovalenko, Anastasiia
dc.contributor.author Shkvyria, Natalia
dc.contributor.author Filipchuk, Nataliіa
dc.contributor.author Stankova, Antonina
dc.contributor.author Bolila, Svitlana
dc.date.accessioned 2024-01-14T15:31:36Z
dc.date.available 2024-01-14T15:31:36Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Konovalenko A, Shkvyria N., Filipchuk N., Stankova A.,Bolila S. Marketing Communications in the Logistics System of Information and Innovation Technologies of the Consumer Market. Review of Economics and Finance, 2022, Vol. 20, No. 1, P.243-254. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8853
dc.language.iso en ru
dc.title Marketing Communications in the Logistics System of Information and Innovation Technologies of the Consumer Market ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись