dc.contributor.author |
Базака, Роман Вікторович |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-11T11:12:01Z |
|
dc.date.available |
2024-01-11T11:12:01Z |
|
dc.date.issued |
2023-12-07 |
|
dc.identifier.citation |
Цифрові технології початку ХХІ століття трансформували звичні процеси ведення бізнесу: в межах світової «павутини» були розроблені та впроваджені цифрові інструменти, які породили нетрадиційні засоби маркетингових комунікацій та стали невід‘ємною складовою базису інтегрованих маркетингових комунікацій, що втілилися в окрему сферу маркетингу – цифровий маркетинг, з усіма притаманними йому інструментами просування підприємств в інтернеті (як власне онлайн-бізнесів, так і фізичних). |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8806 |
|
dc.publisher |
Кропивницький, ЦНТУ |
ru |
dc.subject |
маркетингові комунікації, зв’язки з громадськістю, цифровий маркетинг, спільноти за інтересами, інтегровані (TTL) комунікації, marketing communications, public relations, digital marketing, interest-based communities, integrated (TTL) communications. |
ru |
dc.title |
Базака Р. В., Яковенко Р. В., Підкамінна Ж. С. Інформаційні інструменти управління бізнес-репутацією. |
ru |
dc.title.alternative |
Конкурентоспроможна модель інноваційного розвитку економіки України: матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Кропивницький 07-08 груд. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Центральноукраїн. нац. техн. ун-т. – Кропивницький : ЦНТУ, 2023. С. 50–52. |
ru |
dc.type |
Book |
ru |