dc.contributor.author |
Петь, Ірина |
|
dc.contributor.author |
Олійник, Ігор |
|
dc.contributor.author |
Тертиця, Олександр |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-07T10:35:03Z |
|
dc.date.available |
2024-01-07T10:35:03Z |
|
dc.date.issued |
2020-06-09 |
|
dc.identifier.citation |
Петь І., Олійник І., Тертиця О. Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій / І. Петь, І. Олійник, О. Тертиця // Галицький економічний вісник. 2020. Том 65. № 4. С. 173-180. - Режим доступу: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/pdf/65/875.pdf |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8641 |
|
dc.description.abstract |
Запропоновано підхід до формування брендингу територій на прикладі депресивних територій України. Узагальнено сучасні підходи щодо формування парадигми територіального брендингу. Визначено ключові засади й детермінанти створення національних брендів, окреслено перспективні напрями їх розвитку. Здійснено аналіз практики та виявлено проблеми брендингу України. Розкрито поняття інвестиційної привабливості Кіровоградської області, виходячи із політикокультурних особливостей її становлення та сучасного розвитку. Проаналізовано взаємозв’язок між ментальністю, ідентифікацією територіальною соціалізацією, політичною культурою, що позначається на можливостях та якості бренду регіону. Визначено роль бренду як комунікативної складової у процесі міжрегіональної взаємодії та управління самим регіоном. Сформульовано конкретні рекомендації щодо оптимізації наявного бренду Кіровоградщини з урахуванням змін ідентифікації й самоідентифікації населення, загальнонаціональних особливостей розвитку та міжнародного позиціонування України, успішного досвіду позиціонування культурних, історичних, інтелектуальних, соціально-економічних переваг регіону. На цій основі розроблено шляхи підвищення інвестиційної привабливості депресивних регіонів та запропоновано методику оцінювання економічного потенціалу окремих територіальних утворень в Україні. Також представлено основні принципи та шляхи побудови моделей зростання місцевих економік в умовах посилення глобалістичних тенденцій у світі. Особливий акцент робиться на проблемах залучення іноземних інвестицій, оскільки вони мають вагомий вплив на економічний розвиток країни. Зазначено, що зростання економічної активності та зацікавленості міжнародного бізнесу до впровадження новітніх технологій, освоєння виробничо-ресурсного потенціалу територій значною мірою залежать від їх позитивного іміджу. На думку більшості науковців, саме брендинг є тим дієвим інструментом, який визначає перспективи розвитку інвестиційного потенціалу регіонів та сприяє розвитку економічної, наукової, туристичної, культурної та інших сфер їхньої життєдіяльності. |
ru |
dc.description.sponsorship |
The approach to the territories branding formation on the example of depressed territories of Ukraine is proposed in this paper. Modern approaches to the formation of the territorial branding paradigm are generalized. The key principles and determinants of the national brands creation are determined, perspective directions of their development are outlined. Practice analysis is carried out and branding problems in Ukraine are defined. The concept of investment attractiveness of Kirovohrad region is revealed, from the perspective of political and cultural features of its formation and modern development. The relationships between mentality, identification of territorial socialization, political culture, which affects the capabilities and quality of the region's brand, are analyzed. The role of the brand as a communicative component in the process of interregional interaction and management of the region is determined. Specific recommendations for optimizing the existing brand of Kirovohrad region taking into account changes in identification and self-identification of the population, national features of development and international positioning of Ukraine, successful experience of positioning cultural, historical, intellectual, socio-economic advantages of the region. On this basis, ways to increase the investment attractiveness of depressed regions are developed and method for assessing the economic potential of individual territorial entities in Ukraine is proposed. The basic principles and ways for construction the local economies growth models in the context of growing global trends in the world are presented in this paper. Particular emphasis is placed on the problems of attracting foreign investment, as they have significant impact on the economic development of the country. It is noted that the growth of economic activity and interest of international business concerning the new technologies introduction, development of production and resource potential of the territories depends considerably on their positive image. According to the most scientists points of view, branding is an effective tool that determines the prospects for the development of investment potential of the regions and promotes the development of economic, scientific, tourist, cultural and other spheres of their lives. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
ru |
dc.subject |
територіальний брендинг; territorial branding |
ru |
dc.subject |
місцеві економіки; local economies |
ru |
dc.subject |
моделі розвитку; development models |
ru |
dc.subject |
бренд, атрибути бренду; brand, brand attributes |
ru |
dc.subject |
інвестиційна діяльність; investment activity |
ru |
dc.subject |
інвестиційне середовище; investment environment |
ru |
dc.subject |
інвестиційна привабливість регіонів; , investment attractiveness of regions |
ru |
dc.subject |
іноземні інвестори; foreign investors |
ru |
dc.subject |
іноземні інвестиції; foreign investments |
ru |
dc.title |
Брендинг як інструмент формування інвестиційної привабливості територій |
ru |
dc.title.alternative |
Branding as a tool for the development of territories investment attractiveness |
ru |
dc.type |
Article |
ru |