Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кононенко, Сергій | |
dc.contributor.author | Кононенко, Леся | |
dc.date.accessioned | 2023-12-28T17:33:47Z | |
dc.date.available | 2023-12-28T17:33:47Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Кононенко Л. В., Кононенко С. О. Віртуальний осцилограф як засіб вимірювань при метрологічних дослідженнях в умовах дистанційного навчання. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2023. № 210. С. 125-130. https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/1602 | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8581 | |
dc.description.abstract | У статті проведено аналіз науково-методичної літератури та розроблено відповідне методичне забезпечення для використання віртуального обладнання в умовах дистанційного навчання при вивченні питань метрології. Існуюче сьогодення висуває нові завдання для організації навчального процесу в підготовці студентів різних спеціальностей. Зараз на перше місце виходить саме дистанційне навчання, тому постає проблема забезпечення навчання студентів матеріально-технічною базою та відповідним методичним забезпеченням. Виникають проблем проведення навчального процесу в умовах дистанційної освіти при виконанні студентами лабораторних робіт. Слід звернути увагу на матеріально-технічне забезпечення студентів. Це доступ до всесвітньої мережі INTERNET, наявність відповідної комп’ютерної техніки та програмного забезпечення. Висока вартість обладнання зумовлює труднощі в організації навчального процесу. Тому одним із засобів проведення лабораторних робіт в умовах дистанційного навчання є використання віртуального обладнання. Наукові дослідження проведені вченими вказують на невирішеність деяких питань з поставленої проблеми, щодо побудови навчального процесу в умовах дистанційного навчання. А саме: стан матеріально-технічного забезпечення студентів, недоступність до необхідного обладнання, відсутність відповідного методичного забезпечення. Тому постає завдання у вирішенні цих проблем при організації дистанційного навчання. Аналіз наукових досліджень, присвячених проблемам організації проведення дистанційного навчання з використанням віртуального обладнання при проведенні метрологічних досліджень вказує на те, що існують труднощі в їх проведені, а саме неможливість використання сучасної матеріально-технічної бази. Пропонований нами підхід про використання віртуального обладнання для проведення лабораторних робіт з метрологічних вимірювань, у певній мірі задовольняє виконання поставлених завдань. З’являється перспектива подальших розробок у даному напрямку досліджень, які б покращували вивчення студентами основ метрології. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Кропивницький: Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка | ru |
dc.subject | Кафедра підприємництва, обліку та фінансів | ru |
dc.subject | Метрологія | ru |
dc.subject | дистанційне навчання | ru |
dc.subject | віртуальний осцилограф | ru |
dc.subject | технологічна освіта | ru |
dc.subject | професійна освіта | ru |
dc.subject | інформаційно-вимірювальна техніка | ru |
dc.title | Віртуальний осцилограф як засіб вимірювань при метрологічних дослідженнях в умовах дистанційного навчання | ru |
dc.title.alternative | Virtual oscilloscope as a measuring instrument for metrological research in distance learning | ru |
dc.type | Article | ru |