dc.contributor.author |
Кононенко, Сергій |
|
dc.contributor.author |
Кононенко, Леся |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-28T17:33:47Z |
|
dc.date.available |
2023-12-28T17:33:47Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Кононенко Л. В., Кононенко С. О. Віртуальний осцилограф як засіб вимірювань при метрологічних дослідженнях в умовах дистанційного навчання. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2023. № 210. С. 125-130. https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/1602 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8581 |
|
dc.description.abstract |
У статті проведено аналіз науково-методичної літератури та розроблено відповідне методичне забезпечення для використання віртуального обладнання в умовах дистанційного навчання при вивченні питань метрології.
Існуюче сьогодення висуває нові завдання для організації навчального процесу в підготовці студентів різних спеціальностей. Зараз на перше місце виходить саме дистанційне навчання, тому постає проблема забезпечення навчання студентів матеріально-технічною базою та відповідним методичним забезпеченням.
Виникають проблем проведення навчального процесу в умовах дистанційної освіти при виконанні студентами лабораторних робіт. Слід звернути увагу на матеріально-технічне забезпечення студентів. Це доступ до всесвітньої мережі INTERNET, наявність відповідної комп’ютерної техніки та програмного забезпечення. Висока вартість обладнання зумовлює труднощі в організації навчального процесу. Тому одним із засобів проведення лабораторних робіт в умовах дистанційного навчання є використання віртуального обладнання.
Наукові дослідження проведені вченими вказують на невирішеність деяких питань з поставленої проблеми, щодо побудови навчального процесу в умовах дистанційного навчання. А саме: стан матеріально-технічного забезпечення студентів, недоступність до необхідного обладнання, відсутність відповідного методичного забезпечення. Тому постає завдання у вирішенні цих проблем при організації дистанційного навчання.
Аналіз наукових досліджень, присвячених проблемам організації проведення дистанційного навчання з використанням віртуального обладнання при проведенні метрологічних досліджень вказує на те, що існують труднощі в їх проведені, а саме неможливість використання сучасної матеріально-технічної бази. Пропонований нами підхід про використання віртуального обладнання для проведення лабораторних робіт з метрологічних вимірювань, у певній мірі задовольняє виконання поставлених завдань. З’являється перспектива подальших розробок у даному напрямку досліджень, які б покращували вивчення студентами основ метрології. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Кропивницький: Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка |
ru |
dc.subject |
Кафедра підприємництва, обліку та фінансів |
ru |
dc.subject |
Метрологія |
ru |
dc.subject |
дистанційне навчання |
ru |
dc.subject |
віртуальний осцилограф |
ru |
dc.subject |
технологічна освіта |
ru |
dc.subject |
професійна освіта |
ru |
dc.subject |
інформаційно-вимірювальна техніка |
ru |
dc.title |
Віртуальний осцилограф як засіб вимірювань при метрологічних дослідженнях в умовах дистанційного навчання |
ru |
dc.title.alternative |
Virtual oscilloscope as a measuring instrument for metrological research in distance learning |
ru |
dc.type |
Article |
ru |