00 DSpace/Manakin Repository

Професійна сертифікація педагогічних працівників в Україні: проблеми та перспективи.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кононенко, Сергій
dc.contributor.author Савченко, Віра
dc.contributor.author Кононенко, Леся
dc.date.accessioned 2023-12-28T10:30:07Z
dc.date.available 2023-12-28T10:30:07Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кононенко С.О., Савченко В.М., Кононенко Л.В. (2023). Професійна сертифікація педагогічних працівників в Україні: проблеми та перспективи. Наукові записки. Серія: Проблеми природничо-математичної, технологічної та професійної освіти, № 2, 26-31. DOI: https://doi.org/10.32782/cusu-pmtp-2023-2-4 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/8577
dc.description.abstract У статті досліджено питання професійної сертифікації педагогічних працівників у контексті євроінтеграції. Доведено її доцільність. Сучасний етап розвитку суспільства характеризується як появою нових професій, так і трансформацією або зникненням інших, що обумовлює необхідність перманентного оновлення професійних навичок. Відповідно, педагогічні працівники потребують постійного оновлення навчальної траєкторії до запитів суспільства, навичок організації та методики навчального процесу. У європейському просторі поширеним є практика професійної сертифікації. Сертифікаціє має на меті забезпечити мотивацію педагогічних працівників до професійного постійного розвитку та можливість закладам освіти обирати на ринку праці педагогічний персонал, який забезпечить якість освітніх послуг. Незважаючи на низку переваг, широке впровадження професійної сертифікації педагогічних працівників у освітній процес гальмується наявністю невирішених проблем: процедура професійної сертифікації педагогічних працівників не регламентується на законодавчому рівні. Чинними документами, у яких прописані окремі питання сертифікації педагогічних працівників – це Закон України «Про освіту» та Положення про сертифікацію педагогічних працівників, норми цих нормативних документів повинні бути покладені в основу розробки і впровадження нормативного забезпечення професійної сертифікації педагогічних працівників в Україні. Використання механізму професійної сертифікації педагогічних працівників дозволить мінімізувати ризики навчального закладу щодо кадрового забезпечення та рівня якості своїх освітніх послуг. Щодо педагогічних працівників, то запровадження механізму сертифікації створить підґрунтя для використання трудового потенціалу з випускників вищих навчальних закладів або педагогічних працівників, які не займалися педагогічною практикою, але мають достатній професійний рівень і бажання долучатися до неї ru
dc.language.iso other ru
dc.subject Кафедра підприємництва, обліку та фінансів ru
dc.subject освітній процес ru
dc.subject євроінтеграція ru
dc.subject компетенції ru
dc.subject гармонізація ru
dc.subject якість освіти ru
dc.title Професійна сертифікація педагогічних працівників в Україні: проблеми та перспективи. ru
dc.title.alternative Professional Certification of Teachers in Ukraine: Problems and Prospects. ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу