Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кононенко, Леся | |
dc.contributor.author | Кононенко, Сергій | |
dc.date.accessioned | 2023-12-27T21:22:41Z | |
dc.date.available | 2023-12-27T21:22:41Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Кононенко С. О., Кононенко Л. В. Методика проведення метрологічних досліджень при вивченні питань промислової електроніки здобувачами вищої освіти спеціальностей технологічної та професійної освіти. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. 2023. № 209. С. 354-358 https://pednauk.cuspu.edu.ua/index.php/pednauk/article/view/1572 | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8572 | |
dc.description.abstract | Сучасний стан суспільства висуває нові завдання для організації навчального процесу з підготовки здобувачів вищої освіти у різних галузях народного господарства. Враховуючи нагальні потреби організації навчального процесу, а саме дистанційного навчання, постає проблема у розробці відповідних методів формування фахових компетенцій студентів. Сучасне виробництво важко уявити без спеціалістів з метрології. На підприємствах промисловості необхідно постійно визначати параметри технологічних процесів та контролювати якість промислової продукції. Досить швидке впровадження комп’ютеризованих інформаційно-вимірювальних систем у виробничий процес потребує висококваліфікованих працівників, які проектують, впроваджують та обслуговують ці системи. Таким чином, сфера діяльності фахівців з метрології та інформаційно-вимірювальної техніки охоплює майже всі галузі промисловості України. Дослідження проведені науковцями вказують на невирішеність поставленої проблеми, щодо побудови навчального процесу в умовах дистанційного навчання при вивчені студентами основ метрології. На перше місце виходить стан матеріально-технічного забезпечення студентів, недоступність до необхідного обладнання, відсутність відповідного методичного забезпечення при використанні наявної комп’ютерної техніки та програмного забезпечення. Тому відбувається пошук альтернативних засобів при організації дистанційного навчання, що і зумовлює розробку доступних методів викладання основ метрології. Аналіз наукових досліджень, присвячених проблемам організації та проведення метрологічних досліджень при вивчені промислової електроніки здобувачами вищої освіти спеціальностей технологічної та професійної освіти в умовах дистанційного навчання вказує на те, що існують певні труднощі в їх постановці, а саме неможливість використання вимірювального обладнання. Запропонований нами підхід проведення метрологічних досліджень в умовах дистанційного навчання а саме: використання віртуального обладнання при проведені лабораторних робіт у певній мірі задовольняє виконання поставлених завдань. З’являється перспектива подальших методичних розробок для забезпечення метрологічних досліджень на основі віртуальних приладів, які б значно покращували рівень вивчення студентами основ метрології. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Кропивницький: Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка | ru |
dc.subject | Кафедра підприємництва, обліку та фінансів | ru |
dc.subject | метрологія | ru |
dc.subject | дистанційне навчання | ru |
dc.subject | промислова електроніка | ru |
dc.subject | технологічна освіта | ru |
dc.subject | професійна освіта | ru |
dc.subject | інформаційно-вимірювальна техніка | ru |
dc.title | Методика проведення метрологічних досліджень при вивченні питань промислової електроніки здобувачами вищої освіти спеціальностей технологічної та професійної освіти. | ru |
dc.type | Article | ru |