Abstract:
Досліджено соціально-економічні та організаційно-технологічні аспекти виробництва мигдалю в Україні. На основі аналізу ринку мигдалю, визначено, що обсяги імпорту мають стійку тенденцію до зростання, що свідчить про необхідність нарощування власного виробництва і створення конкурентних позицій по даному виду продукції з боку вітчизняних виробників. Проведено SWOT - аналіз, який систематизує переваги і недоліки, визначає можливості і загрози внутрішнього і зовнішнього середовища діяльності товаровиробників на ринку мигдалю. Обґрунтовано, що за успішної реалізації бізнес-проектів і залучення державної підтримки вітчизняні товаровиробники можуть створити конкурентне середовище для імпортної продукції, забезпечити стабільні врожаї і доходи, урізноманітнити ринок горіхів, забезпечити доступність продукції для споживача. Практичне значення результатів дослідження обумовлено можливістю їх використання у різних формах аграрних формувань.