dc.contributor.author |
Черненко, Наталія Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-12-19T16:11:57Z |
|
dc.date.available |
2023-12-19T16:11:57Z |
|
dc.date.issued |
2023-05-25 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/8507 |
|
dc.description |
Особлива роль у діяльності викладача відводиться саме вмінню створювати
й проводити тренінги, які з кожним днем стають все більш затребуваними в бізнесі,
в освіті, в соціальній сфері та інших сферах життя суспільства. |
ru |
dc.description.abstract |
Однією з найважливіших проблем, яку сьогодні необхідно вирішувати вищим
навчальним закладам, є підготовка компетентних фахівців, здатних успішно
конкурувати на ринку праці. Тренінг надає реальні практичні знання майбутньому
фахівцеві, які отримані в результаті власного досвіду, а не тільки інформації. При
цьому отриманий досвід залишається як можливість застосовувати (або не
застосовувати) освоєні інструменти на власний розсуд та цілеспрямовано
змінюватися й розвиватися |
ru |
dc.publisher |
Полтавський державний аграрний університет |
ru |
dc.relation.ispartofseries |
Збірник наукових праць всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції; |
|
dc.subject |
Тренінгова технологія |
ru |
dc.subject |
Процес навчання |
ru |
dc.subject |
Майбутні фахівці |
ru |
dc.title |
ТРЕНІНГОВА ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ |
ru |
dc.type |
Thesis |
ru |