Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Черненко, Наталія Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2023-12-19T16:11:57Z | |
dc.date.available | 2023-12-19T16:11:57Z | |
dc.date.issued | 2023-05-25 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8507 | |
dc.description | Особлива роль у діяльності викладача відводиться саме вмінню створювати й проводити тренінги, які з кожним днем стають все більш затребуваними в бізнесі, в освіті, в соціальній сфері та інших сферах життя суспільства. | ru |
dc.description.abstract | Однією з найважливіших проблем, яку сьогодні необхідно вирішувати вищим навчальним закладам, є підготовка компетентних фахівців, здатних успішно конкурувати на ринку праці. Тренінг надає реальні практичні знання майбутньому фахівцеві, які отримані в результаті власного досвіду, а не тільки інформації. При цьому отриманий досвід залишається як можливість застосовувати (або не застосовувати) освоєні інструменти на власний розсуд та цілеспрямовано змінюватися й розвиватися | ru |
dc.publisher | Полтавський державний аграрний університет | ru |
dc.relation.ispartofseries | Збірник наукових праць всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції; | |
dc.subject | Тренінгова технологія | ru |
dc.subject | Процес навчання | ru |
dc.subject | Майбутні фахівці | ru |
dc.title | ТРЕНІНГОВА ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ | ru |
dc.type | Thesis | ru |