dc.contributor.author |
Боліла, Світлана |
|
dc.contributor.author |
Кириченко, Наталя |
|
dc.date.accessioned |
2020-12-13T22:25:36Z |
|
dc.date.available |
2020-12-13T22:25:36Z |
|
dc.date.issued |
20-05-29 |
|
dc.identifier.citation |
Кириченко Н.В., Боліла С.Ю. Маркетингова орієнтованість для забезпечення конкурентних переваг фермерів на аграрному ринку .Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку: матеріали 5-ої Всеукраїнської наук.-практ. Інтернет - конф Херсон, 2020. С149-152 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4887 |
|
dc.description.abstract |
Здійснюючи
свою діяльність фермер повинен розуміти, хто саме буде покупцем продукції,
який ринок буде для нього в фокусі, і як саме він буде просувати і
позиціонувати свій продукт. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Херсон, ДВНЗ «ХДАУ» |
ru |
dc.subject |
Фермерське господарство |
ru |
dc.subject |
Аграрний ринок |
ru |
dc.subject |
Маркетинг |
ru |
dc.subject |
Кафедра менеджменту організацій |
ru |
dc.title |
Маркетингова орієнтованість для забезпечення конкурентних переваг фермерів на аграрному ринку |
ru |