Репозиторий Dspace

Маркетингова орієнтованість для забезпечення конкурентних переваг фермерів на аграрному ринку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Боліла, Світлана
dc.contributor.author Кириченко, Наталя
dc.date.accessioned 2020-12-13T22:25:36Z
dc.date.available 2020-12-13T22:25:36Z
dc.date.issued 20-05-29
dc.identifier.citation Кириченко Н.В., Боліла С.Ю. Маркетингова орієнтованість для забезпечення конкурентних переваг фермерів на аграрному ринку .Сучасний менеджмент: проблеми та перспективи розвитку: матеріали 5-ої Всеукраїнської наук.-практ. Інтернет - конф Херсон, 2020. С149-152 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4887
dc.description.abstract Здійснюючи свою діяльність фермер повинен розуміти, хто саме буде покупцем продукції, який ринок буде для нього в фокусі, і як саме він буде просувати і позиціонувати свій продукт. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсон, ДВНЗ «ХДАУ» ru
dc.subject Фермерське господарство ru
dc.subject Аграрний ринок ru
dc.subject Маркетинг ru
dc.subject Кафедра менеджменту організацій ru
dc.title Маркетингова орієнтованість для забезпечення конкурентних переваг фермерів на аграрному ринку ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись