Репозиторий Dspace

Корпоративна соціальна відповідальність у системі підприємницької діяльності: трансформація підходів і напрямів оцінювання

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Кирилов, Ю. Є.
dc.contributor.author Крикунова, В. М.
dc.contributor.author Жосан, Г. В.
dc.date.accessioned 2020-04-21T23:04:56Z
dc.date.available 2020-04-21T23:04:56Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Кирилов Ю. Є. Корпоративна соціальна відповідальність у системі підприємницької діяльності: трансформація підходів і напрямів оцінювання / Ю. Є. Кирилов, В.М. Крикунова, Г.В. Жосан // Економічні інновації. – 2019. - Т. 21. - Вип.1(70). - C. 52-63 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2639
dc.description.abstract Актуальність. Взаємна детермінація економічних, політичних, науково-технічних, соціальних, ресурсних, екологічних й інших елементів бізнес-середовища, поглиблення внутрішньоорганізаційних відносин призвели до розвитку форм і змісту соціальної діяльності фірм, а також її концептуального обґрунтування й оцінки. Інтеграція економіки України до міжнародного економічного простору та забезпечення ефективної взаємодії вітчизняних бізнес-структур із суб’єктами світових ринків має враховувати низку соціально-економічних умов та викликів, серед яких процеси соціалізації підприємницької діяльності посідають визначальне місце, що зумовлює актуальність даного дослідження. Мета та завдання. Метою дослідження є аналіз сучасних тенденцій розвитку концепції корпоративної соціальної відповідальності, напрямів оцінювання впровадження та ефективності відповідно до наявних критеріїв і світових практик. Результати дослідження мають теоретичне та прикладне значення і можуть бути використані для наукових цілей і при розробленні стратегії розвитку підприємницького сектору України.Результати. Трансформація концепції КСВ відобразила імплементацію більш прагматичного підходу до взаємозв’язку соціальних проблем і стратегічного менеджменту бізнес-процесів –соціальну діяльність почали використовувати як важіль подолання протиріч і конфліктів із найманими працівниками, поліпшення якості людських ресурсів, регіонального і локального розвитку, розв’язання екологічних проблем.Структурно корпоративна соціальна відповідальність відображає економічні, юридичні, екологічні, етичні та філантропічні запити суспільства до бізнесу. Нові напрями КСВ інституціалізувалися в корпоративні та промислові кодекси, мульти-ініціативи стейкхолдерів, стандарти приватних компаній, з відповідним моніторингом вимог і результатів. Висновки. На сьогодні концепція і практика корпоративної соціальної відповідальності є достатньо «широкими», конкретний прояв яких визначається сферою діяльності, розміром компанії, очікуваннями суспільства в конкретний момент часу тощо. Фактично утворилися нові економічні і соціальні норми та виміри функціонування бізнес-структур. КСВ в Україні перебуває в стадії становлення, розвиваються її нові форми і прояви, ускладнюється структура. Інформування щодо важливості соціально відповідальної поведінки компаній, просування найкращих практик щодо її реалізації та оцінювання сприятиме системному вдосконаленню управлінських процесів, що дозволить посилити довгострокову конкурентоспроможність через практики відповідального ставлення до своїх співробітників, споживачів та інших стейкхолдерів. ru
dc.description.abstract Topicality. Mutual determination of economic, political, scientific and technical, social, resource, ecological and other elements of the business environment, deepening of internal relations caused the development of the forms and content of firms’ social activities of, as well as its conceptual substantiation and evaluation. Integration of Ukraine's economy into the international economic space and the effective interaction of domestic business structures with the actors of world markets should take into account a number of socio-economic conditions and challenges, among which the processes of socialization of entrepreneurship occupy a decisive place that determines the relevance of this paper. Aim and tasks. The purpose of the study is analyzing the current trends of the corporate social responsibility concept, the directions of the evaluation of its implementation and effectiveness in accordance to existing criteria and world practices. The results of the study have theoretical and applied value and can be used for research purposes and for the Ukrainian business sector improvement strategy development.Research results.The transformation of the CSR concept reflects the implementation of a more pragmatic approach to the relationship between social issues and business processes strategic management. The social activity is considered as a lever of employees’ contradictions and conflicts managing, the human resources quality improving, regional and local development, environmental issues solving. Structurally, corporate social responsibility reflects the economic, legal, ecological, ethical and philanthropic demands of society to business. New trends in CSR have been inst itutionalized into corporate and industrial codes, multi-stakeholders’ initiatives, and private companies’ standards, with appropriate monitoring of requirements and outcomes.Conclusion.The concept and practice of corporate social responsibility is quite "broad", the manifestation of which is determined by the scale of activity, company size, society's expectations at a specific time, etc. Actually, new economic and social norms and indicators of the business structures' performance were developed. CSR in Ukraine is in the stage of formation, its new forms and manifestations are developing, the structure is getting complicated. In order to enhance the long-term business competitiveness through the practices of responsible attitude towards its employees, consumers and other stakeholders different measures are to be applied: informative activities about importance of companies’ socially responsible behavior, promotion of best practices of its implementation and evaluation will provide systemic improvement of management processes
dc.language.iso other ru
dc.subject Кафедра публічного управління та адміністрування ru
dc.title Корпоративна соціальна відповідальність у системі підприємницької діяльності: трансформація підходів і напрямів оцінювання ru
dc.title.alternative Corporate social responsibility in the entrepreneurial activity system: transformation of approaches and evaluation directions ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись