00 DSpace/Manakin Repository

Вплив маркетингової діяльності на формування ринку насіння зернових культур Херсонської області

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Подаков, Є.С.
dc.date.accessioned 2020-04-09T21:13:30Z
dc.date.available 2020-04-09T21:13:30Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Подаков Є. С. Вплив маркетингової діяльності на формування ринку насіння зернових культур Херсонської області [Текст] / Є. С. Подаков // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2012. - Вип.78. - С. 263-266. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2217
dc.description.abstract У статті розглянуто проблеми формування ринку насінництва та наведені напрями маркетингової діяльності на ринку насінництва зернових культур. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ДВНЗ " Херсонський державний аграрний університет" ru
dc.title Вплив маркетингової діяльності на формування ринку насіння зернових культур Херсонської області ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу