DSpace Repository
Вплив маркетингової діяльності на формування ринку насіння зернових культур Херсонської області
Login
русский
українська
English
DSpace Home
→
Наукові фахові видання ХДАЕУ
→
Таврійський науковий вісник. Серія: Сільськогосподарські науки
→
2012
→
ТНВ. - 2012. - Вип. 78
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Вплив маркетингової діяльності на формування ринку насіння зернових культур Херсонської області
Подаков, Є.С.
URI:
http://hdl.handle.net/123456789/2217
Date:
2012
Abstract:
У статті розглянуто проблеми формування ринку насінництва та наведені напрями маркетингової діяльності на ринку насінництва зернових культур.
Show full item record
Files in this item
Name:
54.pdf
Size:
138.5Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
ТНВ. - 2012. - Вип. 78
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register