DSpace Repository

Вплив маркетингової діяльності на формування ринку насіння зернових культур Херсонської області

Show simple item record

dc.contributor.author Подаков, Є.С.
dc.date.accessioned 2020-04-09T21:13:30Z
dc.date.available 2020-04-09T21:13:30Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Подаков Є. С. Вплив маркетингової діяльності на формування ринку насіння зернових культур Херсонської області [Текст] / Є. С. Подаков // Таврійський науковий вісник. - Херсон : Айлант, 2012. - Вип.78. - С. 263-266. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/2217
dc.description.abstract У статті розглянуто проблеми формування ринку насінництва та наведені напрями маркетингової діяльності на ринку насінництва зернових культур. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ДВНЗ " Херсонський державний аграрний університет" ru
dc.title Вплив маркетингової діяльності на формування ринку насіння зернових культур Херсонської області ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account