dc.contributor.author |
Бойко, Людмила |
|
dc.contributor.author |
Борищук, Оксана |
|
dc.date.accessioned |
2025-10-21T20:23:31Z |
|
dc.date.available |
2025-10-21T20:23:31Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Бойко Л., Борищук О. МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ ЯК ЧИННИК ЗРОСТАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧО-ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. Collection of Scientific Papers with the Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Conference «Current Challenges in Scientific Research» (October 6-8, 2025, Wroclaw, Poland). European Open Science Space, 2025. 22-24 p. DOI 10.70286/EOSS-06.10.2025 URL: https://www.eoss-conf.com/arkhiv/current-challenges-in-scientific-research-06-10-25 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/11380 |
|
dc.description.abstract |
У сучасних умовах трансформації економіки України аграрний сектор відіграє ключову роль у забезпеченні продовольчої безпеки, формуванні експортного потенціалу та розвитку сільських територій. Проте зростаюча конкуренція на внутрішньому та зовнішньому ринках вимагає від сільськогосподарських підприємств не лише ефективного виробництва, а й упровадження сучасних підходів до організації збуту продукції. Саме аграрний маркетинг стає визначальним фактором, що забезпечує конкурентоспроможність та стале зростання підприємств. |
ru |
dc.publisher |
European Open Science Space |
ru |
dc.subject |
маркетингові стратегії |
ru |
dc.subject |
аграрний сектор |
ru |
dc.title |
МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ ЯК ЧИННИК ЗРОСТАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧО-ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ |
ru |
dc.type |
Thesis |
ru |