Репозиторий Dspace

МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ ЯК ЧИННИК ЗРОСТАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧО-ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бойко, Людмила
dc.contributor.author Борищук, Оксана
dc.date.accessioned 2025-10-21T20:23:31Z
dc.date.available 2025-10-21T20:23:31Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Бойко Л., Борищук О. МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ ЯК ЧИННИК ЗРОСТАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧО-ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ. Collection of Scientific Papers with the Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Conference «Current Challenges in Scientific Research» (October 6-8, 2025, Wroclaw, Poland). European Open Science Space, 2025. 22-24 p. DOI 10.70286/EOSS-06.10.2025 URL: https://www.eoss-conf.com/arkhiv/current-challenges-in-scientific-research-06-10-25 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/11380
dc.description.abstract У сучасних умовах трансформації економіки України аграрний сектор відіграє ключову роль у забезпеченні продовольчої безпеки, формуванні експортного потенціалу та розвитку сільських територій. Проте зростаюча конкуренція на внутрішньому та зовнішньому ринках вимагає від сільськогосподарських підприємств не лише ефективного виробництва, а й упровадження сучасних підходів до організації збуту продукції. Саме аграрний маркетинг стає визначальним фактором, що забезпечує конкурентоспроможність та стале зростання підприємств. ru
dc.publisher European Open Science Space ru
dc.subject маркетингові стратегії ru
dc.subject аграрний сектор ru
dc.title МАРКЕТИНГОВІ СТРАТЕГІЇ В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ ЯК ЧИННИК ЗРОСТАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРОБНИЧО-ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ru
dc.type Thesis ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись