Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Олійник, Ігор | |
dc.date.accessioned | 2025-06-22T16:52:32Z | |
dc.date.available | 2025-06-22T16:52:32Z | |
dc.date.issued | 2024-05 | |
dc.identifier.citation | 1. Олійник І.В. Використання методів самоменеджменту в умовах діджиталізації робочого середовища. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія «Економічні науки», 2024. № 4(114). С. 52-58, DOI: https://doi.org/10.37734/2409-6873-2024-4-9 | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/11088 | |
dc.description.abstract | Анотація. Метою статті є дослідження методів самоменеджменту в умовах діджиталізації робочого середовища та їхнього впливу на продуктивність і зниження рівня стресу. Методика дослідження. Досягнення поставленої у статті мети здійснено за допомогою таких методів дослідження: логічного узагальнення, порівняльного аналізу, системного підходу та наукової абстракції. Результати. Проведений аналіз методів самоменеджменту показав їхню ефективність у підвищенні продуктивності та зменшенні стресу в умовах діджиталізації. Визначено основні виклики, пов’язані з надмірним впливом цифрових технологій, зокрема ризики цифрового вигорання та необхідність високого рівня самодисципліни. Розроблено рекомендації щодо використання методів управління часом і ресурсами для мінімізації негативних наслідків діджиталізації. Практична значущість результатів дослідження. Використання на практиці запропонованих підходів може бути корисним для працівників та менеджерів при впровадженні методів самоменеджменту в діджиталізованому середовищі. Це сприяє підвищенню продуктивності, зниженню стресу та покращенню балансу між роботою і особистим життям. Запропоновані стратегії допомагають уникнути цифрового вигорання та ефективно адаптуватися до змін у професійному середовищі. | ru |
dc.description.sponsorship | Ihor Oliynyk, Kherson State Agrarian and Economic University. Use of self-management methods in the context of digitalisation of the work environment. Annotation. The purpose of the article is to study the methods of self-management in the context of digitalisation of the work environment and their impact on productivity and stress reduction. Research methodology. The goal of the article was achieved using the following research methods: logical generalisation, comparative analysis, systematic approach and scientific abstraction. Results. The analysis of self-management methods has shown their effectiveness in increasing productivity and reducing stress in the context of digitalisation. The main challenges associated with the excessive influence of digital technologies, in particular the risks of digital burnout and the need for a high level of self-discipline, are identified. Recommendations on the use of time and resource management methods to minimise the negative effects of digitalisation are developed. Practical significance of the research results. The practical application of the proposed approaches can be useful for employees and managers in implementing self-management methods in a digitalised environment. This helps to increase productivity, reduce stress and improve work-life balance. The proposed strategies help to avoid digital burnout and effectively adapt to changes in the professional environment. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | ru |
dc.subject | самоменеджмент, self-management | ru |
dc.subject | діджиталізація, digitalization | ru |
dc.subject | управління часом, time management | ru |
dc.subject | цифрове вигорання, digital burnout | ru |
dc.subject | продуктивність, productivity | ru |
dc.subject | баланс між роботою і життям, work-life balance | ru |
dc.subject | цифрові комунікації, digital communications | ru |
dc.subject | стратегії самодисципліни, self-discipline strategies | ru |
dc.title | Використання методів самоменеджменту в умовах діджиталізації робочого середовища | ru |
dc.title.alternative | Use of self-management methods in the context of digitalisation of the work environment | ru |
dc.type | Article | ru |