dc.contributor.author |
Базака, Роман Вікторович |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-14T16:01:39Z |
|
dc.date.available |
2025-06-14T16:01:39Z |
|
dc.date.issued |
2025-06 |
|
dc.identifier.citation |
У статті досліджено сучасний стан та особливості функціонування нативної реклами в системі маркетинговихкомунікацій. Автор розглядає трансформацію рекламного ландшафту в умовах інформаційного перенасичення тавказує на зростання популярності гнучких, ненав'язливих форматів просування, до яких належить нативна реклама.Акцент зроблено на її здатності органічно інтегруватися в контент цифрових платформ і формувати стійкий емоцій-ний зв'язок між брендом і споживачем |
ru |
dc.identifier.issn |
2306-6792 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10962 |
|
dc.relation.ispartofseries |
;11 |
|
dc.subject |
нативна реклама, цифровий маркетинг, контент-маркетинг, інфлюенсери, етика реклами, персоналізація контенту, Native advertising, Digital marketing, Content marketing, Influencers, Advertisingethics |
ru |
dc.title |
Нативна реклама в системімаркетингових комунікацій |
ru |
dc.title.alternative |
Агросвіт |
ru |