Репозиторий Dspace

Нативна реклама в системімаркетингових комунікацій

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Базака, Роман Вікторович
dc.date.accessioned 2025-06-14T16:01:39Z
dc.date.available 2025-06-14T16:01:39Z
dc.date.issued 2025-06
dc.identifier.citation У статті досліджено сучасний стан та особливості функціонування нативної реклами в системі маркетинговихкомунікацій. Автор розглядає трансформацію рекламного ландшафту в умовах інформаційного перенасичення тавказує на зростання популярності гнучких, ненав'язливих форматів просування, до яких належить нативна реклама.Акцент зроблено на її здатності органічно інтегруватися в контент цифрових платформ і формувати стійкий емоцій-ний зв'язок між брендом і споживачем ru
dc.identifier.issn 2306-6792
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10962
dc.relation.ispartofseries ;11
dc.subject нативна реклама, цифровий маркетинг, контент-маркетинг, інфлюенсери, етика реклами, персоналізація контенту, Native advertising, Digital marketing, Content marketing, Influencers, Advertisingethics ru
dc.title Нативна реклама в системімаркетингових комунікацій ru
dc.title.alternative Агросвіт ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись