DSpace Repository

МЕТОДИКА ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НАЗВИ ЗАКЛАДІВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ У ФОРМІ ОСОБОВИХ ІМЕН

Show simple item record

dc.contributor.author Акімова, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2025-06-13T13:37:01Z
dc.date.available 2025-06-13T13:37:01Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10935
dc.description.abstract В статті розглядається проблема оцінки конкурентоспроможності комерційного імені бренду на прикладі назв закладів туристичної інфраструктури у формі особового імені. Зауважено, що в сучасному світі посилюються тенденції брендінгу, компанії при- діляють дедалі більше уваги та фінансування на створення бажаного іміджу. Брендінг стає важливим компонентом формування конкурентоспроможності фірми. А відтак зро- стає і роль неймінгу, як частини брендінгу, що пов’язана з вибором назви бренду. Автора- ми розроблена і обґрунтована методика оцінки конкурентоспроможності фірмонімів на основі трирівневої теорії розуміння тексту. Відповідно до пропонованої методики вплив назви на свідомість споживача оцінюється на рівнях сприйняття, раціонального розу- міння та емоційного тлумачення. Для оцінки конкурентоспроможності було застосовано критерії активності рецепції, істотності впливу на очікування споживачів, адекват- ності і повноти інтерпретації та оцінки привабливості. За допомогою цих параметрів стало можливим виявити складнощі у сприйнятті фірмоніма, особливості його впливу на очікування споживачів, характер раціонального розуміння та оцінити привабливість назви. Потенціал пропонованою методики продемонстровано на прикладі оцінки конку- рентоспроможності назв закладів туристичної інфраструктури у формі особового імені. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Таврійський науковий вісник. Серія: Економіка ru
dc.relation.ispartofseries 21;
dc.subject бренд, неймінг, фірмонім, комерційна назва, розуміння бренду, конкурентоспроможність назви, оцінка конкурентоспроможності ru
dc.title МЕТОДИКА ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НАЗВИ ЗАКЛАДІВ ТУРИСТИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ У ФОРМІ ОСОБОВИХ ІМЕН ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account