dc.contributor.author |
Главацька, Юлія |
|
dc.contributor.author |
Рощук, Анастасія |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-13T09:32:23Z |
|
dc.date.available |
2025-06-13T09:32:23Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10921 |
|
dc.description.abstract |
Критичне мислення включають до переліку компетенцій освітніх програм усі заклади вищої освіти України. У такому разі освітній процес – це не лише засіб розвитку обізнаного здобувача, а й процес формування внутрішньої мотивації до навчання, який має бути націлений на самоосвіту, саморозвиток, самовдосконалення здобувача у його майбутній творчій професійній реалізації. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
ХДАЕУ |
ru |
dc.subject |
критичне мислення, модальні дієслова, вища освіта, англійська мова |
ru |
dc.title |
КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК ПРИНЦИПОВА КОНЦЕПЦІЯ ОСВІТИ |
ru |
dc.type |
Other |
ru |