DSpace Repository

Методичні особливості вивчення та застосування електроприводу в робототехнічних системах на базі ARDUINO

Show simple item record

dc.contributor.author Кононенко, Сергій
dc.contributor.author Кононенко, Леся
dc.date.accessioned 2025-06-08T18:23:56Z
dc.date.available 2025-06-08T18:23:56Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Кононенко, С. О., Кононенко, Л. В. (2025). Методичні особливості вивчення та застосування електроприводу в робототехнічних системах на базі ARDUINO. Наукові записки. Серія: Проблеми природничо-математичної, технологічної та професійної освіти, вип. 15, 73-80. DOI https://doi.org/10.32782/cusu-pmtp-2025-1-9 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10857
dc.description.abstract Статтю присвячено особливостям методичного забезпечення вивчення та застосування електроприводів у робототехнічних системах на платформі Arduino в контексті технологічної освіти. Актуальність дослідження зумовлена дедалі більшою роллю технологічної освіти у формуванні висококваліфікованих фахівців, здатних проєктувати, розробляти та впроваджувати інноваційні рішення в галузі робототехніки. Методологічна основа дослідження містить глибокий аналіз наявних підходів до викладання робототехніки, а також застосування комплексу взаємодоповнювальних загальнонаукових методів, серед яких особливе місце посідають логічне узагальнення теоретичних положень, системний підхід до розгляду складних технічних об’єктів, а також методи індукції і дедукції для формування висновків на основі емпіричних даних та теоретичних розробок.У результаті проведеного дослідження встановлено, що цілеспрямоване та систематичне впровадження спеціальних методичних рекомендацій вивчення електроприводів, адаптованих до специфіки робототехнічних систем на основі доступної та функціональної платформи Arduino, є не лише важливим, а й стратегічно необхідним елементом якісної сучасної технологічної освіти, що повністю відповідає поточним вимогам індустрії та освітніх стандартів. У статті докладно розглядається та описується практична методика, що містить усі необхідні етапи розрахунку основних технічних параметрів різноманітних типів електроприводів, які використовують у робототехніці. Особливу увагу приділено питанням розробки ефективних алгоритмів керування як серво-, так і кроковими двигунами із застосуванням апаратних та програмних можливостей платформи Arduino, що значно полегшує розуміння складних технічних концепцій.На основі проведеного аналізу та отриманих результатів автори статті обґрунтовують стратегічну важливість подальшого впровадження розробок вивчення електроприводів у навчальний процес. Особлива увага повинна бути приділена створенню методичних рекомендацій та навчальних матеріалів для малих, але практично значущих проєктів, що виконуються із застосуванням платформи Arduino. Такий підхід допоможе майбутнім педагогам технологічної освіти набути необхідного практичного досвіду, глибоко зрозуміти принципи роботи сучасних робототехнічних систем та розвинути навички, необхідні для успішної професійної діяльності в умовах стрімкого розвитку технологій. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка. ru
dc.subject Кафедра підприємництва, обліку та фінансів ru
dc.subject електропривід ru
dc.subject робототехнічні системи ru
dc.subject методичні рекомендації ru
dc.subject технологічна освіта ru
dc.subject сервопривід ru
dc.subject кроковий двигун ru
dc.subject зубчасто-пасова передача ru
dc.title Методичні особливості вивчення та застосування електроприводу в робототехнічних системах на базі ARDUINO ru
dc.title.alternative Methodical peculiarities for the study and application of an electric drive in robotic systems based on Arduino ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account