dc.contributor.author |
БІЛОУСОВА, Тетяна |
|
dc.contributor.author |
Кузів, Яна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-17T10:58:39Z |
|
dc.date.available |
2025-05-17T10:58:39Z |
|
dc.date.issued |
2025-05-16 |
|
dc.identifier.citation |
Білоусова Т.П., Кузів Я.С. Модель ефективності реклами. «Сучасна молодь в світі інформаційних технологій»: матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та здобувачів вищої освіти присвяченої Дню науки (16 травня 2025 р.).Ред. Г.В. Жосан, Г.О. Димової та ін. Херсон-Кропивницький: Видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2025. С. 118-120 |
ru |
dc.identifier.issn |
978-617-8187-20-0 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/10763 |
|
dc.description.abstract |
У сучасному економічному середовищі, що характеризується високою конкуренцією та швидкою зміною споживчих переваг, реклама є одним із найважливіших інструментів просування товарів і послуг. Однак, незважаючи на широке застосування різних рекламних каналів, питання кількісного оцінювання ефективності рекламних кампаній залишається відкритим. Багато в чому це зумовлено складністю процесу поширення інформації серед споживачів, який залежить не лише від початкового охоплення, а й від міжособистісного обміну думками та враженнями. У зв’язку з цим зростає потреба у математичних моделях, які б дозволили адекватно описати і передбачити динаміку впливу реклами в часі.
Однією з таких моделей є логістичне рівняння, запропоноване П. Ферхюльстом, яке дозволяє моделювати обмежене зростання у замкненій системі [1]. У даній роботі на основі логістичного підходу розроблено модель ефективності реклами, що дозволяє не лише дослідити загальні закономірності її впливу, а й надати практичні рекомендації щодо оптимізації рекламних кампаній. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Видавництво ФОП Вишемирський В.С. |
ru |
dc.relation.ispartofseries |
Сучасна молодь в світі інформаційних технологій;VІ |
|
dc.subject |
модель |
ru |
dc.subject |
реклама |
ru |
dc.subject |
диференціальне рівняння |
ru |
dc.subject |
початкова умова |
ru |
dc.subject |
логістична крива |
ru |
dc.title |
Модель ефективності реклами |
ru |
dc.type |
Other |
ru |