Репозиторий Dspace

Модель ефективності реклами

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author БІЛОУСОВА, Тетяна
dc.contributor.author Кузів, Яна
dc.date.accessioned 2025-05-17T10:58:39Z
dc.date.available 2025-05-17T10:58:39Z
dc.date.issued 2025-05-16
dc.identifier.citation Білоусова Т.П., Кузів Я.С. Модель ефективності реклами. «Сучасна молодь в світі інформаційних технологій»: матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та здобувачів вищої освіти присвяченої Дню науки (16 травня 2025 р.).Ред. Г.В. Жосан, Г.О. Димової та ін. Херсон-Кропивницький: Видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2025. С. 118-120 ru
dc.identifier.issn 978-617-8187-20-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10763
dc.description.abstract У сучасному економічному середовищі, що характеризується високою конкуренцією та швидкою зміною споживчих переваг, реклама є одним із найважливіших інструментів просування товарів і послуг. Однак, незважаючи на широке застосування різних рекламних каналів, питання кількісного оцінювання ефективності рекламних кампаній залишається відкритим. Багато в чому це зумовлено складністю процесу поширення інформації серед споживачів, який залежить не лише від початкового охоплення, а й від міжособистісного обміну думками та враженнями. У зв’язку з цим зростає потреба у математичних моделях, які б дозволили адекватно описати і передбачити динаміку впливу реклами в часі. Однією з таких моделей є логістичне рівняння, запропоноване П. Ферхюльстом, яке дозволяє моделювати обмежене зростання у замкненій системі [1]. У даній роботі на основі логістичного підходу розроблено модель ефективності реклами, що дозволяє не лише дослідити загальні закономірності її впливу, а й надати практичні рекомендації щодо оптимізації рекламних кампаній. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Видавництво ФОП Вишемирський В.С. ru
dc.relation.ispartofseries Сучасна молодь в світі інформаційних технологій;VІ
dc.subject модель ru
dc.subject реклама ru
dc.subject диференціальне рівняння ru
dc.subject початкова умова ru
dc.subject логістична крива ru
dc.title Модель ефективності реклами ru
dc.type Other ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись