DSpace Repository

Модель ефективності реклами

Show simple item record

dc.contributor.author БІЛОУСОВА, Тетяна
dc.contributor.author Кузів, Яна
dc.date.accessioned 2025-05-17T10:58:39Z
dc.date.available 2025-05-17T10:58:39Z
dc.date.issued 2025-05-16
dc.identifier.citation Білоусова Т.П., Кузів Я.С. Модель ефективності реклами. «Сучасна молодь в світі інформаційних технологій»: матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та здобувачів вищої освіти присвяченої Дню науки (16 травня 2025 р.).Ред. Г.В. Жосан, Г.О. Димової та ін. Херсон-Кропивницький: Видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2025. С. 118-120 ru
dc.identifier.issn 978-617-8187-20-0
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/10763
dc.description.abstract У сучасному економічному середовищі, що характеризується високою конкуренцією та швидкою зміною споживчих переваг, реклама є одним із найважливіших інструментів просування товарів і послуг. Однак, незважаючи на широке застосування різних рекламних каналів, питання кількісного оцінювання ефективності рекламних кампаній залишається відкритим. Багато в чому це зумовлено складністю процесу поширення інформації серед споживачів, який залежить не лише від початкового охоплення, а й від міжособистісного обміну думками та враженнями. У зв’язку з цим зростає потреба у математичних моделях, які б дозволили адекватно описати і передбачити динаміку впливу реклами в часі. Однією з таких моделей є логістичне рівняння, запропоноване П. Ферхюльстом, яке дозволяє моделювати обмежене зростання у замкненій системі [1]. У даній роботі на основі логістичного підходу розроблено модель ефективності реклами, що дозволяє не лише дослідити загальні закономірності її впливу, а й надати практичні рекомендації щодо оптимізації рекламних кампаній. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Видавництво ФОП Вишемирський В.С. ru
dc.relation.ispartofseries Сучасна молодь в світі інформаційних технологій;VІ
dc.subject модель ru
dc.subject реклама ru
dc.subject диференціальне рівняння ru
dc.subject початкова умова ru
dc.subject логістична крива ru
dc.title Модель ефективності реклами ru
dc.type Other ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account