Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Шаумян, Олена | |
dc.date.accessioned | 2024-01-02T18:04:02Z | |
dc.date.available | 2024-01-02T18:04:02Z | |
dc.date.issued | 2023-05-03 | |
dc.identifier.citation | Шаумян О.Г. Когнітивний компонент учнів підліткового віку: формування та розвиток в умовах воєнного стану в Україні. Наукові перспективи. 2023. 7 (37). С. 711-721. DOI: https://doi.org/10.52058/2708-7530-2023-7(37)-711-721 | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/8612 | |
dc.description.abstract | З метою забезпечення ефективної профілактичної роботи з дітьми під час її здійснення слід ураховувати теоретичні рекомендації практиків різних сфер діяльності та зважати на вікові і соціально-психологічні особливості розвитку молодших школярів. Зокрема, варто пам’ятати, що діти не можуть довго концентруватися на одному виді діяльності, як от активне слухання. Зазначене вимагає особливої уваги до обрання стилю подання інформації для такої вікової категорії, незалежно від її різновиду (чи-то соціальна реклама, чи-то інформація про домашнє насильство в мережі Інтернет тощо). Ліцеями було надано нам можливість провести дослідження серед учнів 1-4 класів, що вирізняються низьким рівнем дисципліни на уроках, низькою вмотивованістю до навчання та низьким рівнем виконання домашнього завдання. У дослідженні взяли участь 185 учнів; з них вісімдесят дівчаток та сто хлопчиків; серед хлопчиків було п’ять учнів з особливими потребами. Дослідження cпрямовано на те, щоб окреслити проблему домашнього насильства у розрізі ідеального бачення молодшим школярем сім’ї та реальної обстановки, в якій він проживає, і попередити негативні фактори, які можуть викликати серйозні психологічні проблеми в подальшому житті дитини та її в дорослому віці. Потреба у здійсненні профілактичних заходів з попередження домашнього насильства та запобігання йому зумовлена тим, що ці заходи мають забезпечити формування в соціумі загальної несхвальної думки щодо насильства в сім’ї. Практиками доведено, що саме серед дітей молодшого шкільного віку профілактичні заходи є найбільш ефективними. Важливим є те, щоб у процесі шкільного навчання та позашкільного життя дітей їм було запропоновано соціально схвалені позитивні рольові моделі поведінки поза домашнім насильством. Саме ці соціально схвалені моделі поведінки сприяють формуванню позитивних, успішних, соціально благополучних молодших школярів. У процесі проведеного дослідження розглянуто лише деякі соціально-правові аспекти з профілактики домашнього насильства серед дітей молодшого шкільного віку, тому окреслена проблема потребує подальших наукових розвідок. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Наукові перспективи | ru |
dc.subject | профілактика, соціально-психологічна робота, діти молодшого шкільного віку, домашнє насильство, сім’я, батьки, тривожність, самотність, імпульсивність кафедра соціальних та поведінкових наук | ru |
dc.title | Соціально-правові аспекти профілактики домашнього насильства серед дітей молодшого шкільного віку | ru |
dc.title.alternative | SOCIAL AND LEGAL ASPECTS OF PREVENTION OF DOMESTIC VIOLENCE AMONG CHILDREN OF PRIMARY SCHOOL AGE | ru |
dc.type | Article | ru |