Abstract:
Самостійна робота для здобувачів першого (бакалаврського) рівня
належать до інформаційно-розвиваючих методів навчання, передбачає
самостійне вивчення окремих теоретичних питань дисципліни, виконання
індивідуальних завдань, що є основним засобом оволодіння навчальним
матеріалом у вільний від обов’язкових навчальних занять час.
Самостійна підготовка є формою регулярної роботи студентів з
опанування знань з дисципліни «Психологія». Сутність самостійної підготовки
полягає в тому, щоб студент міг розібратися в ключових питаннях з дисципліни
"Психологія", навчився самостійно працювати з рекомендованою літературою,
творчо аналізувати та узагальнювати факти, сформувати уявлення про існуючі
теорії, думки та погляди. на ті чи інші питання. Самостійна робота є
завершальним етапом вирішення навчально-пізнавальних завдань, які
розглядалися на лекціях та практичних заняттях. Адже знання можна вважати
надбанням студента лише за умови, що він доклав для їхнього одержання своїх
розумових та практичних зусиль. Самостійна робота студентів сприяє
формуванню ініціативності, дисциплінованості, точності, почуття
відповідальності, необхідних майбутньому фахівцю у навчанні та професійній
діяльності.
Самостійна робота передбачає відтворювальні та творчі процеси у
діяльності студента та передбачає три рівні: репродуктивний (тренувальний),
реконструктивний, творчий (пошуковий).
На самостійну підготовку виносяться найцікавіші питання теми.
Description:
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувачі повинні
Знати:
- визначення і види психічних явищ;
- механізм функціонування психіки людини;
- категорії та методи впливу при формуванні особистості.
Розуміти:
¯ термінологію дисципліни, що вивчається;
¯ навички аналізу та систематизації одержаних результатів,
формулювання аргументованих висновків та рекомендацій;
¯ навички міжособистісного спілкування та роботи в команді у процесі
професійної діяльності;
¯ навички самостійного збирання та критичного опрацювання,
аналізування та узагальнення психологічної інформації з різних
джерел.
Вміти:
- визначати певні психічні явища, та відрізняти їх одне від одного за
суттєвими особливостями;
- визначати певні характеристики й типи психічних явищ;
- зв’язувати психічні функції між собою у роботі цільного психічного
механізму;
- характеризувати певні прояви поведінки та діяльності людини за
типовими особливостями;
- розробляти стратегію будування оптимальних відносин та виконання
професійних обов’язків та власних ділових справ.