dc.contributor.author |
Нікітенко, Катерина Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-02-04T11:59:09Z |
|
dc.date.available |
2022-02-04T11:59:09Z |
|
dc.date.issued |
2021-12 |
|
dc.identifier.citation |
Нікітенко К.С. Особливості організації взаємодії інтернет-підприємств з споживачами товарів і послуг. Таврiйський науковий вiсник. Серiя: Eкoноміка. Херсон, 2021. Вип. 10. С. 70-77. |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7855 |
|
dc.description.abstract |
Сучасний розвиток економічних відносин, їх глобальний характер з одного боку та роз- виток інформаційно-комунікаційних технологій, з іншого, зумовили появу специфічної фор- ми цих відносин – електронного бізнесу та електронної комерції. Суб'єкти ринку швидко освоюють нові можливості організації бізнес-комунікацій та активно включаються до електронного бізнес-середовища. Це призводить до того, що доступ до інформаційних технологій стає не просто конкурентною перевагою, а необхідною умовою функціонуван- ня суб'єктів ринку. Однак, незважаючи на бурхливий розвиток електронних бізнес-комуні- кацій, існує велика кількість проблем, що стримують інтеграцію національної економіки у світовий економічний електронний простір. Великі корпорації, що мають значні обсяги експорту та великі зовнішньоекономічні зв'язки, просто не можуть дозволити собі зали- шитися поза простором сучасного світового ринку, в якому дедалі більша частка почи- нає припадати на його електронну частину. Великі обсяги продажів дозволяють навіть у разі реалізації на перших етапах незначної частини виробленої продукції забезпечува- ти економічну ефективність своїх електронних майданчиків. На сьогоднішній день сег- менти електронної комерції – business-to-business (B2B) та business-to-consumer (B2C) є найбільш освоєними і є відповідно сферою укладання електронних підприємницьких угод між суб'єктами господарювання. У статті розглядаються причини, через які потенціал електронної комерції в Україні не повністю реалізований та основні фактори зростання Інтернет-торгівлі в нашій країні. |
ru |
dc.publisher |
Херсонський державний аграрно-економічний університет |
ru |
dc.subject |
e-commerce |
ru |
dc.subject |
вітчизняний ринок електронної комерції |
|
dc.subject |
Інтернет-підприємство |
|
dc.subject |
електронний бізнес |
|
dc.subject |
споживчий сектор (B2C) |
|
dc.subject |
Кафедра економіки та фінансів |
|
dc.title |
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ВЗАЄМОДІЇ ІНТЕРНЕТ-ПІДПРИЄМСТВ З СПОЖИВАЧАМИ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ |
ru |
dc.type |
Article |
|