Abstract:
У монографії подано теоретичні та методичні основи стратегічного управління туристичною галуззю. Обґрунтовано сутність і структуру поняття «туристичний продукт», запропоновано авторське визначення сфери туризму як складної, відкритої, частково саморегульованої системи, що формується під впливом вподобань споживачів туристичного продукту. Вивчено та проаналізовано шляхи розвитку галузі туризму на регіональному рівні на прикладі Херсонської області. Оцінено сучасний стан туристичної індустрії Херсонської області. Досліджено сутність та обгрунотовано етапи розробки програми регіонального розвитку туризму. Доведено необхідність залучення зарубіжного досвіду в управління галуззю туризму.
Для науковців, викладачів, аспірантів, студентів, а також економістів, управлінців і всіх, хто цікавиться регіональними аспектами розвитку туристичного комплексу держави, зокрема в контексті актуалізації конкурентоспроможного регіонального розвитку.