DSpace Repository

Педагогічні умови використання андрагогічних принципів у професійній підготовці викладачів економічних дисциплін

Show simple item record

dc.contributor.author Черненко, Наталія Іванівна
dc.date.accessioned 2021-12-13T06:42:38Z
dc.date.available 2021-12-13T06:42:38Z
dc.date.issued 2021-10
dc.identifier.issn 2227-2844
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7353
dc.description.abstract У статті проведений структурний та порівняльний аналіз складових компонентів педагогічної та андрагогічної моделей навчання. Визначено відмінності та параметри використання різних моделей в залежності від освітньої необхідності. Розкрито сутність андрагогічної моделі, яка зважає на психологічні особливості студента, надає більшої свободи для розвитку творчого потенціалу, досвід генерує у джерело знань, умінь й навичок, а рівень самосвідомості використовує як важіль у формуванні самокерованості майбутнього викладача економічних дисциплін. Виділено основні андрагогічні принципи на основі яких відбувається організація навчання дорослої категорії населення. Виявлено, що підготовка майбутніх фахівців, яка ґрунтується на андрагогічних принципах навчання, передбачає трансформацію навчальної діяльності студента у професійну з поступовою зміною пізнавальних потреб та мотивів, цілей, вчинків й дій, засобів, предмета та результатів на професійні; створення певних педагогічних умов для можливості визначення студентом власних цілей та способи їх досягнення, за для руху його діяльності від навчання до праці. Діяльність майбутнього фахівця при цьому розглядається як особистісно осмислений процес формування професійної компетентності. Схарактеризовано педагогічні умови, які дозволять реалізуватися та повною мірою функціонувати вищезазначеним принципам та сприятимуть створенню комфортних умов для розвитку та оптимізації навчального процесу. Представлено напрями інтегрування андрагогічних принципів у професійну підготовку майбутніх викладачів економічних дисциплін. ru
dc.publisher Луганський національний університет імені Тараса Шевченка ru
dc.relation.ispartofseries Збірник наукових праць внесено до переліку наукових фахових видань України (педагогічні науки);№ 6 (344) жовтень 2021 Частина ІІ
dc.subject андрагогічний підхід, андрагогічні принципи, педагогічні умови, професійна освіта, формування професійної компетентності ru
dc.title Педагогічні умови використання андрагогічних принципів у професійній підготовці викладачів економічних дисциплін ru
dc.title.alternative фахова стаття ru
dc.type Technical Report ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account