Abstract:
Актуальність статті зумовлена імплементацією Концепції Нової української школи
в практику роботи закладів загальної середньої освіти взагалі та викладання навчального
предмета «Фізична культура» зокрема. Метою статті є уточнення концептуальних засад
розвитку предметних компетентностей учнів 1-4 класів на уроках фізичної культури в Новій
українській школі.
У статті висвітлюються погляди відомих українських учених на сучасне
термінологічне поле компетентнісного підходу до навчання учнів у закладах загальної середньої
освіти. Установлено, що під компетентнісним підходом в освіті доцільно розуміти
спрямованість освітнього процесу на формування в учнів ієрархічно підпорядкованої системи
ключових, загальнопредметних та предметних компетентностей. У публікації
представлений структурно-функціональний взаємозв’язок між наскрізними змістовими
лініями, ключовими, предметними компетентностями та наскрізними уміннями
в реалізації компетентнісного підходу до навчання учнів-початківців на уроках фізичної
культури в Новій українській школі.