Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Варнавська, Інна | |
dc.date.accessioned | 2021-02-12T20:08:20Z | |
dc.date.available | 2021-02-12T20:08:20Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5853 | |
dc.description.abstract | Профорієнтація є найважливішою складовою навчально-виховної роботи освітньої організації та освітнього процесу в цілому. Тривалий і систематичний вплив на учнів може здійснюватися за допомогою сім'ї, шляхом залучення співробітників підприємств і професійних навчальних закладів, які кваліфіковано ознайомлюють підлітків із різними видами трудової діяльності, надають допомогу в оволодінні обраною професією. | ru |
dc.publisher | Київ; Братислава, 2021.С.151-163. | ru |
dc.subject | профорієнтаційна робота, самовизначення, абітурієнт | ru |
dc.title | Теоретичні аспекти профорієнтаційної роботи | ru |
dc.type | Book | ru |