Репозиторий Dspace

Теоретичні аспекти профорієнтаційної роботи

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Варнавська, Інна
dc.date.accessioned 2021-02-12T20:08:20Z
dc.date.available 2021-02-12T20:08:20Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5853
dc.description.abstract Профорієнтація є найважливішою складовою навчально-виховної роботи освітньої організації та освітнього процесу в цілому. Тривалий і систематичний вплив на учнів може здійснюватися за допомогою сім'ї, шляхом залучення співробітників підприємств і професійних навчальних закладів, які кваліфіковано ознайомлюють підлітків із різними видами трудової діяльності, надають допомогу в оволодінні обраною професією. ru
dc.publisher Київ; Братислава, 2021.С.151-163. ru
dc.subject профорієнтаційна робота, самовизначення, абітурієнт ru
dc.title Теоретичні аспекти профорієнтаційної роботи ru
dc.type Book ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись