dc.contributor.author |
Варнавська, Інна |
|
dc.date.accessioned |
2021-02-12T20:08:20Z |
|
dc.date.available |
2021-02-12T20:08:20Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/5853 |
|
dc.description.abstract |
Профорієнтація є найважливішою складовою навчально-виховної роботи освітньої організації та освітнього процесу в цілому. Тривалий і систематичний вплив на учнів може здійснюватися за допомогою сім'ї, шляхом залучення співробітників підприємств і професійних навчальних закладів, які кваліфіковано ознайомлюють підлітків із різними видами трудової діяльності, надають допомогу в оволодінні обраною професією. |
ru |
dc.publisher |
Київ; Братислава, 2021.С.151-163. |
ru |
dc.subject |
профорієнтаційна робота, самовизначення, абітурієнт |
ru |
dc.title |
Теоретичні аспекти профорієнтаційної роботи |
ru |
dc.type |
Book |
ru |