Репозиторий Dspace

Теоретико-методичні підходи до викладання французької мови

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Несін, Юрій
dc.date.accessioned 2020-11-19T15:49:34Z
dc.date.available 2020-11-19T15:49:34Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Несін Ю.М. Теоретико-методичні підходи до викладання французької мови: монографія / Ю. М. Несін. – Херсон: Айлант, 2013. – 156 с.: іл. ru
dc.identifier.isbn 978-966-630-083-5
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4685
dc.description.abstract Монографія присвячена проблемі впровадження активних методів навчання на уроках французької мови для набуття практичних навичок у використанні сучасних технологій та методів навчання й виховання. Належна увага приділяється методичним основам формування в учнів умінь і навичок практичного володіння мовленням, питанням тестування, підвищення інтересу учнів до самостійної роботи. Теоретичні питання в монографії підкріплюються практичними прикладами та завданнями, взятими з найсучасніших методик. Для вчителів, викладачів французької мови. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсонська академія неперервної освіти ru
dc.subject Кафедра готельно-ресторанного та туристичного бізнесу ru
dc.title Теоретико-методичні підходи до викладання французької мови ru
dc.type Book ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись