Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Варнавська, І.В. | |
dc.date.accessioned | 2020-11-06T10:18:11Z | |
dc.date.available | 2020-11-06T10:18:11Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4635 | |
dc.description.abstract | Державні стандарти і освітнє законодавство – це галузь юридичної та педагогічної науки, що визначає завдання, зміст і методи навчання майбутніх викладачів професійно-технічних закладів освіти, вивчає раціональні підходи у виконанні державних стандартів в галузі освіти, розробляє форми і засоби ефективної організації навчального процесу в закладах освіти різного рівня, виходячи із загальних цілей і задач освіти та виховання. Сучасний розвиток науки і техніки висуває складні вимоги до випускника професійно-технічних навчальних закладів, коледжів, вишів, який буде працювати у галузі виробництва. У процесі діяльності він повинен швидко та ефективно засвоювати нову техніку, творчо мислити, шукати нові рішення і вміти оперативно приймати їх, мати навички економічних розрахунків та планування. Творче ставлення до праці та виробництва являє собою невичерпний резерв підвищення продуктивності праці, економії матеріалів, трудових та енергетичних ресурсів та ін. Раціоналізаторська та винахідницька діяльність пов’язана з розробкою високоефективного обладнання, технологічної оснастки, інструментів, засобів механізації і автоматизації, вдосконалення технології виробництва. Вона здійснюється на базі конструкторських та технологічних знань і вмінь, яка закладається при вивченні економіки. Адже економічна інформація порівняно із словесною відрізняється більшою конкретністю, виразністю і лаконічністю. | ru |
dc.publisher | ДВНЗ "ХДАУ" | ru |
dc.subject | Кафедра професійної освіти | ru |
dc.title | Методичні рекомендації для проведення практичних занять з дисципліни «Державні стандарти освіти і освітнє законодавство» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти економічного факультету спеціальності 015 Професійна освіта (Економіка) | ru |