dc.description.abstract |
Метою дисципліни є формування у майбутніх фахівців професійної
компетентності (знань, умінь і навичок) щодо застосування універсального
інструментарію розробки та реалізації проектів для досягнення ефективного
функціонування й розвитку підприємств.
Завданнями дисципліни є формування комплексу знань і вмінь про
методи, техніку та інструментарій управління проєктами, формування в
майбутніх фахівців певного світогляду стосовно самостійної практичної
діяльності для засвоєння ними основних правил і вимог організації
ефективної фінансово-економічної роботи з урахуванням законодавчої бази
України.
Програма включає загальні компетентності (ключові навички),
якими повинен володіти випускник другого циклу: здатність до пошуку,
оброблення й аналізу інформації з різних джерел; здатність розробляти та
управляти проєктами; здатність оцінювати та забезпечувати якість
виконуваних робіт.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен:
знати:
- застосовувати нові підходи до аналізу, прогнозування, критичного
осмислення проблем у професійній діяльності та прийняття рішень у
складних непередбачуваних умовах;
- розробляти і керувати проєктами у галузі відповідно до
спеціалізації, здійснювати їх інформаційне, методичне, матеріальне,
фінансове забезпечення;
- планувати, проводити та презентувати наукові дослідження,
готувати результати наукових робіт до оприлюднення.
уміти:
- використовувати економічні результати у професійній діяльності;
- вибирати і використовувати необхідний науковий, методичний і
аналітичний інструментарій у педагогічній та економічній діяльності;
- формулювати нові гіпотези та наукові задачі в сфері економіки,
вибирати належні напрями і відповідні методи для їх розвитку на основі
наявного ресурсного потенціалу;
- обґрунтовувати ідеї та обирати інноваційні рішення, програмне
забезпечення та інструменти у соціально-економічній та освітній діяльності;
- обґрунтовувати принципи управління персоналом та ресурсами,
основні підходи до прийняття рішень й упровадження сучасних систем
освіти у професійній діяльності відповідно до спеціалізації в умовах
глобалізаційних процесів. |
ru |