Репозиторий Dspace

Методичні рекомендації для практичних занять з дисципліни «Конкурентоспроможність підприємства» для здобувачів другого (магістерського) рівня спеціальності 015 Професійна освіта (Економіка)

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Грановська, В. Г.
dc.contributor.author Бойко, Вікторія Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-11-04T12:21:53Z
dc.date.available 2020-11-04T12:21:53Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Грановська В.Г., Бойко В.О. Методичні рекомендації для практичних занять з дисципліни «Конкурентоспроможність підприємства» для здобувачів другого (магістерського) рівня спеціальності 015 Професійна освіта (Економіка). Херсон: ДВНЗ «ХДАУ», 2019. 36 с. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4610
dc.description.abstract Основними завданнями дисципліни є вивчення теорії, вітчизняного і світового досвіду оцінювання та управління конкурентоспроможністю підприємства. Програма включає загальні компетентності (ключові навички), якими повинен володіти випускник другого циклу: здатність до пошуку, оброблення й аналізу інформації з різних джерел; здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми здобувачі вищої освіти повинні: знати: - використовувати сучасні інформаційні технології та економіко-математичні методи і моделі для рішення експериментальних і практичних завдань, економічного управління діяльністю підприємства, дослідження економічних і соціальних процесів; - застосовувати у викладацькій діяльності наукові підходи до формування та обґрунтування ефективних стратегій в економіці; - реалізувати управлінські рішення щодо забезпечення конкурентоспроможності в економіці. уміти: - використовувати економічні результати у професійній діяльності; - вибирати і використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій у педагогічній та економічній діяльності; - формулювати нові гіпотези та наукові задачі в сфері економіки, вибирати належні напрями і відповідні методи для їх розвитку на основі наявного ресурсного потенціалу; - обґрунтовувати ідеї та обирати інноваційні рішення, програмне забезпечення та інструменти у соціально-економічній та освітній діяльності; - знати принципи управління персоналом та ресурсами, основні підходи до прийняття рішень й упровадження сучасних систем освіти у професійній діяльності відповідно до спеціалізації в умовах глобалізаційних процесів. ru
dc.publisher ДВНЗ «Херсонський державний аграрний університет» ru
dc.subject конкурентоспроможність ru
dc.subject Кафедра економіки та фінансів ru
dc.title Методичні рекомендації для практичних занять з дисципліни «Конкурентоспроможність підприємства» для здобувачів другого (магістерського) рівня спеціальності 015 Професійна освіта (Економіка) ru
dc.type Other ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись