DSpace Repository

Методичні рекомендації для практичних занять з дисципліни «Конкурентоспроможність підприємства» для здобувачів другого (магістерського) рівня спеціальності 015 Професійна освіта (Економіка)

Show simple item record

dc.contributor.author Грановська, В. Г.
dc.contributor.author Бойко, Вікторія Олександрівна
dc.date.accessioned 2020-11-04T12:21:53Z
dc.date.available 2020-11-04T12:21:53Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Грановська В.Г., Бойко В.О. Методичні рекомендації для практичних занять з дисципліни «Конкурентоспроможність підприємства» для здобувачів другого (магістерського) рівня спеціальності 015 Професійна освіта (Економіка). Херсон: ДВНЗ «ХДАУ», 2019. 36 с. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/4610
dc.description.abstract Основними завданнями дисципліни є вивчення теорії, вітчизняного і світового досвіду оцінювання та управління конкурентоспроможністю підприємства. Програма включає загальні компетентності (ключові навички), якими повинен володіти випускник другого циклу: здатність до пошуку, оброблення й аналізу інформації з різних джерел; здатність мотивувати людей та рухатися до спільної мети. Згідно з вимогами освітньо-професійної програми здобувачі вищої освіти повинні: знати: - використовувати сучасні інформаційні технології та економіко-математичні методи і моделі для рішення експериментальних і практичних завдань, економічного управління діяльністю підприємства, дослідження економічних і соціальних процесів; - застосовувати у викладацькій діяльності наукові підходи до формування та обґрунтування ефективних стратегій в економіці; - реалізувати управлінські рішення щодо забезпечення конкурентоспроможності в економіці. уміти: - використовувати економічні результати у професійній діяльності; - вибирати і використовувати необхідний науковий, методичний і аналітичний інструментарій у педагогічній та економічній діяльності; - формулювати нові гіпотези та наукові задачі в сфері економіки, вибирати належні напрями і відповідні методи для їх розвитку на основі наявного ресурсного потенціалу; - обґрунтовувати ідеї та обирати інноваційні рішення, програмне забезпечення та інструменти у соціально-економічній та освітній діяльності; - знати принципи управління персоналом та ресурсами, основні підходи до прийняття рішень й упровадження сучасних систем освіти у професійній діяльності відповідно до спеціалізації в умовах глобалізаційних процесів. ru
dc.publisher ДВНЗ «Херсонський державний аграрний університет» ru
dc.subject конкурентоспроможність ru
dc.subject Кафедра економіки та фінансів ru
dc.title Методичні рекомендації для практичних занять з дисципліни «Конкурентоспроможність підприємства» для здобувачів другого (магістерського) рівня спеціальності 015 Професійна освіта (Економіка) ru
dc.type Other ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account