dc.contributor.author |
Лобода, Олена Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Петрова, Ольга Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-04T11:46:48Z |
|
dc.date.available |
2020-11-04T11:46:48Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Лобода О.М., Петрова О.О. Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Інформаційні системи технології в управлінні організацією» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форми навчання галузі знань 01 – Освіта/Педагогіка спеціальності 015 - Професійна освіта (Економіка).Херсон, 2019. 49с. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4607 |
|
dc.description.abstract |
Предметом вивчення навчальної дисципліни є процес управління
організацією з використанням інформаційної системи та інформаційних технологій.
Метою викладання навчальної дисципліни «Інформаційні системи і
технології в управлінні організацією» є - формування у майбутніх магістрів з
професійної освіти (Економіка) знань і навичок щодо сучасних інформаційних
систем і технологій, їх раціонального використання, а також практичних
навичок ефективного використання сучасних інформаційних технологій у
процесі здійснення управлінської діяльності в організації.
Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни
«Інформаційні системи і технології в управлінні організацією» є підготовка
студентів з наступних питань:
- сутність інформаційних систем та їх значення в управлінні
сучасними організаціями;
- сучасний стан і тенденції розвитку інформаційних технологій;
- методологія розробки інформаційних систем, визначення їх якості та
ефективності;
- використання інтегрованих автоматизованих інформаційних систем у
бізнесі;
- розвитку і запровадження в організації систем підтримки прийняття
рішень;
- визначення основних характеристик експертних систем;
- використання технологій штучного інтелекту в управлінні
організаціями;
- використання Інтернет в управлінській діяльності керівників;
- застосування електронної комерції у практичній діяльності організації;
- здійснення електронних платежів та забезпечення їх безпеки.
Згідно з вимогами освітньої програми у здобувачів вищої освіти мають
бути сформовані наступні елементи компетентності:
навички використання інформаційних і комунікаційних технологій;
здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел;
4
здатність використовувати електронне/дистанційне навчання та
інтегрувати його в освітнє середовище.
вміння створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі
управління.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен досягнути
наступних програмних результатів:
- уміти використовувати сучасні інформаційні технології та ресурси у
професійній, інноваційній та/або науковій діяльності;
- уміти ефективно формувати комунікаційну стратегію, здійснювати
ділову комунікацію і доносити зрозуміло і недвозначно професійні знання,
обґрунтовуючи й узагальнюючи інформацію для фахівців та широкого загалу;
- організовувати освітній процес (співпрацю в команді), керувати
пізнавальною діяльністю, здійснювати контроль і моніторинг результатів
діяльності;
- застосовувати наукові підходи до формування та обґрунтування
ефективних стратегій в економічній та освітній діяльності;
практикувати використання сучасних інформаційно- комунікаційних
технологій в управлінні;
- вміти аналізувати й структурувати проблеми організації, ухвалювати
управлінські рішення та забезпечувати умови їх реалізації.
Основний зміст самостійної роботи здобувачів над дисципліною полягає
у вивченні, формуванні навичок роботи і застосуванні системи знань у галузі
інформаційних технологій та інформаційних систем, необхідних для
розв’язання завдань управління. Самостійна робота над засвоєнням
навчального матеріалу з конкретної дисципліни може виконуватись у бібліотеці
вищого навчального закладу, навчальних кабінетах, комп’ютерних класах
(лабораторіях), а також у домашніх умовах.
Самостійна робота повинна бути спланована, організаційно і методично
спрямована як особиста творча праця без безпосередньої взаємодії з
викладачем.
Самостійна робота має такі складові та форми їх оцінювання:
підготовка та власне аудиторна робота на практичних і лабораторних
заняттях;
- виконання самостійних робіт у формі есе, рефератів з конкретних
проблем та складання письмових звітів на електронних або паперових носіях
або у вигляді усних доповідей;
- опрацювання програмного матеріалу та оцінка її результатів під час
проміжного контролю;
- виконання письмової контрольної роботи або тестування. |
ru |
dc.publisher |
ДВНЗ «Херсонський державний аграрний університет» |
ru |
dc.subject |
інформаційні системи |
ru |
dc.subject |
Кафедра економіки та фінансів |
ru |
dc.title |
Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни
«Інформаційні системи технології в управлінні організацією» для здобувачів
другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форми навчання
галузі знань 01 – Освіта/Педагогіка спеціальності 015 - Професійна освіта
(Економіка) |
ru |
dc.type |
Other |
ru |