Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Лобода, Олена Миколаївна | |
dc.contributor.author | Петрова, Ольга Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2020-11-04T11:46:48Z | |
dc.date.available | 2020-11-04T11:46:48Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Лобода О.М., Петрова О.О. Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Інформаційні системи технології в управлінні організацією» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форми навчання галузі знань 01 – Освіта/Педагогіка спеціальності 015 - Професійна освіта (Економіка).Херсон, 2019. 49с. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/4607 | |
dc.description.abstract | Предметом вивчення навчальної дисципліни є процес управління організацією з використанням інформаційної системи та інформаційних технологій. Метою викладання навчальної дисципліни «Інформаційні системи і технології в управлінні організацією» є - формування у майбутніх магістрів з професійної освіти (Економіка) знань і навичок щодо сучасних інформаційних систем і технологій, їх раціонального використання, а також практичних навичок ефективного використання сучасних інформаційних технологій у процесі здійснення управлінської діяльності в організації. Основними завданнями вивчення навчальної дисципліни «Інформаційні системи і технології в управлінні організацією» є підготовка студентів з наступних питань: - сутність інформаційних систем та їх значення в управлінні сучасними організаціями; - сучасний стан і тенденції розвитку інформаційних технологій; - методологія розробки інформаційних систем, визначення їх якості та ефективності; - використання інтегрованих автоматизованих інформаційних систем у бізнесі; - розвитку і запровадження в організації систем підтримки прийняття рішень; - визначення основних характеристик експертних систем; - використання технологій штучного інтелекту в управлінні організаціями; - використання Інтернет в управлінській діяльності керівників; - застосування електронної комерції у практичній діяльності організації; - здійснення електронних платежів та забезпечення їх безпеки. Згідно з вимогами освітньої програми у здобувачів вищої освіти мають бути сформовані наступні елементи компетентності: навички використання інформаційних і комунікаційних технологій; здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; 4 здатність використовувати електронне/дистанційне навчання та інтегрувати його в освітнє середовище. вміння створювати та організовувати ефективні комунікації в процесі управління. У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен досягнути наступних програмних результатів: - уміти використовувати сучасні інформаційні технології та ресурси у професійній, інноваційній та/або науковій діяльності; - уміти ефективно формувати комунікаційну стратегію, здійснювати ділову комунікацію і доносити зрозуміло і недвозначно професійні знання, обґрунтовуючи й узагальнюючи інформацію для фахівців та широкого загалу; - організовувати освітній процес (співпрацю в команді), керувати пізнавальною діяльністю, здійснювати контроль і моніторинг результатів діяльності; - застосовувати наукові підходи до формування та обґрунтування ефективних стратегій в економічній та освітній діяльності; практикувати використання сучасних інформаційно- комунікаційних технологій в управлінні; - вміти аналізувати й структурувати проблеми організації, ухвалювати управлінські рішення та забезпечувати умови їх реалізації. Основний зміст самостійної роботи здобувачів над дисципліною полягає у вивченні, формуванні навичок роботи і застосуванні системи знань у галузі інформаційних технологій та інформаційних систем, необхідних для розв’язання завдань управління. Самостійна робота над засвоєнням навчального матеріалу з конкретної дисципліни може виконуватись у бібліотеці вищого навчального закладу, навчальних кабінетах, комп’ютерних класах (лабораторіях), а також у домашніх умовах. Самостійна робота повинна бути спланована, організаційно і методично спрямована як особиста творча праця без безпосередньої взаємодії з викладачем. Самостійна робота має такі складові та форми їх оцінювання: підготовка та власне аудиторна робота на практичних і лабораторних заняттях; - виконання самостійних робіт у формі есе, рефератів з конкретних проблем та складання письмових звітів на електронних або паперових носіях або у вигляді усних доповідей; - опрацювання програмного матеріалу та оцінка її результатів під час проміжного контролю; - виконання письмової контрольної роботи або тестування. | ru |
dc.publisher | ДВНЗ «Херсонський державний аграрний університет» | ru |
dc.subject | інформаційні системи | ru |
dc.subject | Кафедра економіки та фінансів | ru |
dc.title | Методичні рекомендації до самостійної роботи з навчальної дисципліни «Інформаційні системи технології в управлінні організацією» для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форми навчання галузі знань 01 – Освіта/Педагогіка спеціальності 015 - Професійна освіта (Економіка) | ru |
dc.type | Other | ru |