dc.contributor.author |
Адвокатова, Надія Олександрівна |
|
dc.contributor.author |
Ковтун, Валентина Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-11-04T11:18:06Z |
|
dc.date.available |
2020-11-04T11:18:06Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Адвокатова, Н. О., Ковтун, В. А. Методичні вказівки до виконання розрахункової роботи з дисципліни «Стратегічне управління підприємством» для здобувачів спеціальностей 015 « Професійна освіта ( Економіка)» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» денної та заочної форм навчання. Херсон, 2019. 22с. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/4602 |
|
dc.description.abstract |
Мета: допомогти студентам засвоїти методологічні та методичні положення стратегічного управління підприємством, набути системних знань щодо забезпечення ефективних стратегічних змін на підприємстві.
Завдання: Здатність до пошуку, оброблення й аналізу інформації з різних джерел; спілкуватися з представниками інших професійних груп різного рівня (з експертами з інших галузей знань/видів економічної діяльності); розробляти та управляти проектами; управляти стратегічним розвитком команди у здійсненні професійної діяльності; застосовувати у викладацькій діяльності наукові підходи до формування та обґрунтування ефективних стратегій в економіці; до професійної комунікації в сфері педагогіки та економіки. Вивчення теоретичних засад управління змінами, методів аналізу ресурсів і компетенцій підприємства; набуття навичок аналізу і розвитку організаційної структури і культури підприємства, впливу на агентів стратегічних змін на підприємстві.
У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен
- знати: загальні закономірності управління стратегічними змінами на підприємстві та забезпечення їх впровадження. використовувати форми, методи, інструменти стратегічного управління з метою формування та втілення стратегічних змін на підприємстві, виявлення стратегічних можливостей підвищення ефективності діяльності; сукупність господарських, економічних, правових відносин у процесі формування та реалізації стратегії підприємства в Україні. основних понять теорії стратегічного управління підприємством;
- вміти:. ефективно формувати комунікаційну стратегію, здійснювати ділову комунікацію і доносити зрозуміло і недвозначно професійні знання, обґрунтовуючи й узагальнюючи інформацію для фахівців та широкого загалу; використовувати економічні результати у професійній діяльності; збирати, обробляти та аналізувати статистичні дані, науково-аналітичні матеріали, необхідні для вирішення комплексних завдань; визначати, критично оцінювати ключові тренди соціально-економічного розвитку галузі освіти відповідно до спеціалізації; оцінювати можливі ризики, соціально-економічні наслідки управлінських рішень; застосовувати наукові підходи до формування та обґрунтування ефективних стратегій в економічній та освітній діяльності. |
ru |
dc.publisher |
ДВНЗ «Херсонський державний аграрний університет» |
ru |
dc.subject |
стратегічне управління підприємством |
ru |
dc.subject |
Кафедра економіки та фінансів |
ru |
dc.title |
Методичні вказівки до виконання розрахункової роботи з дисципліни
«Стратегічне управління підприємством» для здобувачів спеціальностей 015 «
Професійна освіта ( Економіка)» та 076 «Підприємництво, торгівля та біржова
діяльність» денної та заочної форм навчання |
ru |
dc.type |
Other |
ru |